AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Hva synes dere om Bikbok? Mye fint eller mye stygt? Selv er jeg veldig glad i Bikbok, synes de har mye fint til en billig penge 3
Fandenivoldsk Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Varierer. I perioder har de mye kult, i andre perioder syns jeg hele butikken er rævva kjedelig.
pinar Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Liker ikke. Kan kjøpe bukser. Stort sett har de kun klær jeg går fort lei og ikke blir glad i, og da bruker jeg pengene andre steder heller.
Zakuro Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Tror ikke jeg har et eneste plagg fra bikbok:P Ikke synes jeg dem har no fine klær heller. Og så synes jeg størrelsene deres er små:\
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 Noen ting de har er fine, men i perioder har de mye merkelig. Størrelsene deres er også helt på tryne.
Vulpes Skrevet 29. mai 2012 #6 Skrevet 29. mai 2012 Går ikke så ofte innom BikBok egentlig. Synes ikke jeg finner så mye aktuelt der. Enten er det ikke min smak, eller så er det for dyrt. Men for all del, helt OK butikk.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #8 Skrevet 29. mai 2012 BikBok er vel en av ganske få butikker jeg kan få klær som sitter på kroppen min og synes derfor at størrelsen er helt fantastisk. Utvalget er vel så som så, noen ganger har de mye jeg kan like andre ganger er det lite som faller i smak. Men det slår i alle fall pike avdelingen på h&m når man nærmer seg 30 4
Gjest Guilty Skrevet 29. mai 2012 #9 Skrevet 29. mai 2012 Til tider har de endel fint, går alltid innom og ser når jeg skal ha meg nye klær . 2
FantasDick Skrevet 29. mai 2012 #10 Skrevet 29. mai 2012 Har en del klær fra Bik Bok, men det er ikke favorittbutikken. Går ofte innom når jeg er på shopping, men handler ganske sjeldent der.
Arlea Skrevet 29. mai 2012 #11 Skrevet 29. mai 2012 Er langt i fra ALT på BikBok som jeg finner fint, men av billige kjedebutikker som finnes i Norge er den ganske høyt på min liste. For det første så er det ikke så mye "bomull blandet ut med syntetiske stoffer" som på f. eks. H&M eller GT, og for det andre så passer klærne veldig godt til min kropp. BikBok er vel den eneste butikken i Norge hvor jeg har sjans til å få på meg bukser som ikke er i duo-størrelser. 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #12 Skrevet 29. mai 2012 er det noen over 20 som handler på bikbok? 2
Wonders Skrevet 29. mai 2012 #13 Skrevet 29. mai 2012 det er små i størelsen, og jeg handler ikke der. Jeg synes det er over kanten dyrt for den kvaliteten som ikke når opp i det hele tatt. Tråer rakner og knapper detter av...
Gjest Nenya82 Skrevet 29. mai 2012 #14 Skrevet 29. mai 2012 De har noe,men jeg kjøper av en eller annen grunn sjeldent noe når jeg er der.Syns ofte det kan bli litt for kjedelig eller så finner jeg ingenting. Jeg er snart 30 og kan godt handle på Bikbok.Noe av det er kanskje litt fjortiss,men jeg syns også at de har plagg som folk over 20 godt kan bruke. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #15 Skrevet 29. mai 2012 Jeg er alt for gammel nå, men tidligere synes jeg at klærne der så slamsete og billige ut, dårlig kvalitet rett og slett. Alt for dyrt i forhold til hva man fikk for pengene. Litt merkelige størrelser, jeg er høy og slank (bmi 20) men var i absolutt øvre sjikt størrelsesmessig. Handler ikke der nå. 1
Hattie_ Skrevet 29. mai 2012 #17 Skrevet 29. mai 2012 Det kan vel se fint ut en del av det, men for en kvalitet. Har dessverre før i tiden kjøpt litt for amnge plagg som har raknet eller lignende. Tittet innom der for kort tid siden. Det virker som de masseproduserer mer nå, og åpenbart er det barnearbeid med i kjeden dems nå (man ser det på klærne). Det var faktisk bedre kvalitet der for noen år siden. Så med andre ord, jeg liker ikke BikBok lenger. 1
challenger Skrevet 29. mai 2012 #18 Skrevet 29. mai 2012 Synes butikken blir litt fjortis egentlig.. Likte butikken før, og kan godt finne et plagg nå og da en sjelden gang. Men oftest styrer jeg unna den butikken når jeg handler fordi den er overfylt av fnisende fjortiser som vil se prikk like ut. Synes også at det blir litt vel mye farger i klærne deres, det går i mye knæsj-farger.. Jeg er forøvrig 22, så er vel kanskje ikke i målgruppen til bikbok?!
Sophia Skrevet 29. mai 2012 #19 Skrevet 29. mai 2012 Det kan vel se fint ut en del av det, men for en kvalitet. Har dessverre før i tiden kjøpt litt for amnge plagg som har raknet eller lignende. Tittet innom der for kort tid siden. Det virker som de masseproduserer mer nå, og åpenbart er det barnearbeid med i kjeden dems nå (man ser det på klærne). Det var faktisk bedre kvalitet der for noen år siden. Så med andre ord, jeg liker ikke BikBok lenger. Kan være enig i at kvaliteten ikke alltid er på sitt beste, men barnearbeid synes jeg var litt drøyt. Bikbok er en del av Varnergruppen som er den største klesgruppen i landet. Tviler sterkt på at de driver med barnearbeid, særlig siden de sender hele hovedkontoret ned til fabrikkene flere ganger i året 1
Sophia Skrevet 29. mai 2012 #20 Skrevet 29. mai 2012 er det noen over 20 som handler på bikbok? Gjennomsnittsalderen av handlende kunder på Bikbok i Oslo er rundt 30 faktisk Ble ganske så overasket da jeg begynte å jobbe der som ekstrahjelp. Min eldste kunde har vært 92 år 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå