Alina X Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Jeg lurer på en ting,har aldri vært registrert på noen nettdating sider og spørsmålet er bare om hvis jeg hadde meldt meg på en sånn side, og synes en mann er kjekk,leser teksten og får et bra inntrykk,holder det da hvis jeg sender melding "lyst til å møtes til en kaffe/øl?" ..jeg satt og tenkte på det her om dagen siden jeg går ikke så ofte ut på byen egentlig,men på byen kommer man lett i prat dog,og jeg orker ikke å sende en lang tekst "om meg selv"og flørting frem og tilbake på PM.Liker jeg det jeg ser og leser,blir det da rart om jeg går rett fram på den måten? tror ikke jeg kommer til å melde meg på noe sånt,kanskje om mange måneder,men i sommer er ikke tiden for å sitte å nettdate.
Gjest .-L-. Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 (endret) Går sikkert fint Skal du gå rett på sak forresten? Tolket det som om det første du spør om er en kaffe? Endret 28. mai 2012 av .-L-.
Testosteron Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Når første meldingen du sender er "lyst til å møtes til en kaffe/øl?" så får jeg inntrykk av at du er seriøs, og da blir jeg skremt vekk med mindre du er dødsdigg
Alina X Skrevet 28. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2012 ja,jeg er ikke flink med "hei! jeg heter...."osv,det samme gjelder i virkeligheten også,jeg liker de samtalene hvor man bare snakker uten at det skal bli spørsmålsrunde fra noen av oss.ja hva jobber du med da?hva studerer du?hvor mye tjener du? osv. men jeg tror uansett jeg ikke kommer til å gjøre det før om lenge,venninner sier når jeg tar opp ideen at jeg "trenger"ikke det,som om nettdating er noe negativt,og hva jeg har hørt er det ikke bare usannheter hehe...men som sagt så går jeg ikke ofte på byen, det skjer i ny og ne, men på byen så har man jo problemet med ONS folka...vanskelig dette. men ja,første spm ville vært kaffe eller øl.
Alina X Skrevet 28. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2012 Når første meldingen du sender er "lyst til å møtes til en kaffe/øl?" så får jeg inntrykk av at du er seriøs, og da blir jeg skremt vekk med mindre du er dødsdigg ja jeg tenker det er enklest å vise at jeg er seriøs på den måten,at jeg ikke er et knull.er dog ikke superseriøs med hodet fullt av pludrende babyer og shit,men orker ikke "sammen"i 3 mnd eller møtte han en gang,hadde sex,så han ikke igjen..
Steinar40 Skrevet 29. mai 2012 #6 Skrevet 29. mai 2012 (endret) Jeg lurer på en ting,har aldri vært registrert på noen nettdating sider og spørsmålet er bare om hvis jeg hadde meldt meg på en sånn side, og synes en mann er kjekk,leser teksten og får et bra inntrykk,holder det da hvis jeg sender melding "lyst til å møtes til en kaffe/øl?" ..jeg satt og tenkte på det her om dagen siden jeg går ikke så ofte ut på byen egentlig,men på byen kommer man lett i prat dog,og jeg orker ikke å sende en lang tekst "om meg selv"og flørting frem og tilbake på PM.Liker jeg det jeg ser og leser,blir det da rart om jeg går rett fram på den måten? tror ikke jeg kommer til å melde meg på noe sånt,kanskje om mange måneder,men i sommer er ikke tiden for å sitte å nettdate. Du syns ikke det er naturlig å prøve å få til litt dialog først? Det gjør nemlig jeg. Endret 29. mai 2012 av Steinar40
TheHairyToothfairy Skrevet 29. mai 2012 #7 Skrevet 29. mai 2012 Det går helt bra med en kort melding, men jeg anbefaler kanskje at du setter noen ord på det at du selv ikke føler deg så god på lange introduksjoner, og at du gjerne heller gjør dette over en uforpliktende kaffe Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #8 Skrevet 29. mai 2012 Jeg lurer på en ting,har aldri vært registrert på noen nettdating sider og spørsmålet er bare om hvis jeg hadde meldt meg på en sånn side, og synes en mann er kjekk,leser teksten og får et bra inntrykk,holder det da hvis jeg sender melding "lyst til å møtes til en kaffe/øl?" ..jeg satt og tenkte på det her om dagen siden jeg går ikke så ofte ut på byen egentlig,men på byen kommer man lett i prat dog,og jeg orker ikke å sende en lang tekst "om meg selv"og flørting frem og tilbake på PM.Liker jeg det jeg ser og leser,blir det da rart om jeg går rett fram på den måten? tror ikke jeg kommer til å melde meg på noe sånt,kanskje om mange måneder,men i sommer er ikke tiden for å sitte å nettdate. Unnskyld å måtte si det, men innlegget ditt lukter troll. Hvis du ikke er et troll, så tror jeg du bør ta en titt på skrivekunnskapene dine. De er ikke gode.. Så lurer jeg veldig på hvorfor det var så veldig viktig å få frem at du absoultt ikke var medlem på en datingside? Er det fordi du egentlig er det, men vil skjule det i tilfelle den kjekke mannen på datingsiden skulle finne dette innlegget og sette det i sammenheng med deg? Uansett - dette var et pussig innlegg.
Alina X Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #10 Skrevet 29. mai 2012 Unnskyld å måtte si det, men innlegget ditt lukter troll. Hvis du ikke er et troll, så tror jeg du bør ta en titt på skrivekunnskapene dine. De er ikke gode.. Så lurer jeg veldig på hvorfor det var så veldig viktig å få frem at du absoultt ikke var medlem på en datingside? Er det fordi du egentlig er det, men vil skjule det i tilfelle den kjekke mannen på datingsiden skulle finne dette innlegget og sette det i sammenheng med deg? Uansett - dette var et pussig innlegg. Er du skada? Du ser at jeg ikke skriver innlegget under "anonym bruker"men med mitt fulle brukernavn,og hvis IQ en din er høy nok,så kan du altså klikke på diverse brukeres navn,og kommer da inn på profil,der ser du at jeg ha skrevet flere innlegg,og ikke er ute etter å trololol.. Ånei,er skrivekunnskapene mine ikke gode nok for deg?Nei huff,det var leit-for deg. Jeg skrev at jeg ikke var medlem på en slik side FORDI (altså FORDI) jeg føler meg litt "ukomfortabel"med å huke av "vil ha barn/vil ikke ha barn" "poltisk:venstre/politisk:høyre" og å sende meldinger til fremmede menn med lange tekster om meg selv.Og dermed så faller ditt siste argument bort,for det er ingen "kjekk mann"i livet mitt nå,men ellers takk for omtanken.... www.gruble.net en ungdomsside med div quiz og IQ tester,vær så god,takk for det!
Gjest Herr Heftig Skrevet 29. mai 2012 #11 Skrevet 29. mai 2012 (endret) Hva med en litt "bedre melding" f.eks: "Hei, jeg har akkurat laget profil på (insert dating site) og sjekket gjennom noen profiler og syntes din/du virket interresant. Har du lyst til å treffes for kaffe/øl en dag" Eventuelt kan du legge til: "Er ikke ute etter ONS." Endret 29. mai 2012 av Herr Heftig
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #12 Skrevet 29. mai 2012 Jeg hadde lest profilteksten, sendt en melding som viste nettopp det, og fått et par svar før jeg inviterte noen ut. Når jeg får; Hei! Nettdating er så kjedelig/unaturlig etc, møtes til en kaffe/øl etc, tenker jeg at det er en lagret melding som sendes til hundrevis. Gidder sjeldent å svare, uten å ha noen idè om hva som gjør meg interessant for dem.
Steinar40 Skrevet 30. mai 2012 #13 Skrevet 30. mai 2012 Er ikke du mye på chat.no?? Nei. KG er det eneste stedet jeg "befinner meg" på Internett.
*Vilje* Skrevet 30. mai 2012 #14 Skrevet 30. mai 2012 Jeg hadde lest profilteksten, sendt en melding som viste nettopp det, og fått et par svar før jeg inviterte noen ut. Når jeg får; Hei! Nettdating er så kjedelig/unaturlig etc, møtes til en kaffe/øl etc, tenker jeg at det er en lagret melding som sendes til hundrevis. Gidder sjeldent å svare, uten å ha noen idè om hva som gjør meg interessant for dem. Enig. Men om en kjekkas med bra profiltekst hadde sendt meg en sånn melding hadde jeg sikkert takket ja, men alle de som har sendt meg "Lyst på kaffe" hittil har hatt lite info/bilder på profilen sin så jeg mistenker at det er en melding de sender til mange. Jeg tar ofte kontakt først og da består meldingen bare av 2-3 setninger og alltid med et spørsmål relatert til noe i profilen hans. Jeg vil gjerne møtes etter kort tid, men synes det er best med et par meldinger fram og tilbake som bekrefter at fyren faktisk har lest profilteksten min og hvor jeg får litt mer info om han. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #15 Skrevet 30. mai 2012 Jeg er kvinne, og hvis det er en fyr med interessant profil, bra match og som ser ok ut som sender meg en kort melding, kan jeg finne på å takke ja veldig fort. Men jeg foretrekker egentlig å snakke litt fram og tilbake først, selv om skriftlig kontakt er ganske annerledes enn muntlig. Om det framstår som seriøst eller useriøst - det er ikke nødvendigvis seriøse hensikter bak en kaffe eller øl altså. Men ikke alltid bak lengre og "dypere" samtaler heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå