AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Vel... Nå har det seg slik at den ene av mannens forlovere er UFATTELIG treg og har enda ikke knotet seg til å sende forlovererklæringen til oss i posten... Kirkekontoret vil ha papirene den 11.juni, og vi jo først sende papirene til skattekontoret. (Vi bor i en annen by enn der vi har folkeregistrert adresse, så må visst sende papirene dit?) Jeg er så dritnervøs for at vi ikke blir gift! Jeg tror vi bare må sende inn de papirene vi har, i morgen, så får han nå bare møte opp som forlover, selv om han ikke er forlover på papiret. Hva tror dere? Grunn til panikk???? Jeg holder på å frike ut, har så mye annet å tenke på!
Masi81 Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Det er bare en forlover pr.person som skal skrive under papirene så hvis du har en og han har en så trenger dere ikke å vente.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 Ja, vi poster papirene i dag. Tror dere det går bra? Uff, får litt angst.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Tror du har god grunn til å ha panikk. Skatteetaten streiker nemlig, det gjelder også den avdelingen som behandler prøvingsattester. (hvertfall Skatt Øst). 1
Ladylox Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 Det ordner seg helt sikkert! Hva med å ringe skattekontoret (om de er åpen) å forklare situasjonen? Hvilken dato er bryllupet? Lykke til
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #6 Skrevet 29. mai 2012 Jeg har forsøkt å ringe Skatt Øst hver dag ang vår prøvingsattest... timelange køer for å komme i kontakt med de og alle publikumsmottakene er stengt (ifølge skatteetaten.no). Min plan var egentlig å møte opp på et skattekontor og sitte der til de behandlet søknaden om prøvingsattesten, men det hjelper jo lite når det ikke er noe der..
Gjest Adriane Skrevet 29. mai 2012 #7 Skrevet 29. mai 2012 Da ville jeg jobbet i andre enden, altså med kirkekontoret, og forsøkt å få utsatt frist der. Ikke nevnt denne ur-trege forloveren, men heller skyldt veldig på Skatt Øst og streik (Noen ganger må man spille litt på utsiden av strekene for å redde inn "seieren") Lykke til!
Amens Skrevet 30. mai 2012 #8 Skrevet 30. mai 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10053757 SkattØst er nok ett av de kontorene som nå har stengte dører og mennesker med gule vester utefor...
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #9 Skrevet 30. mai 2012 TS her. Jeg bor i Nord-Norge... Streiker Skattekontorene her oppe? Jeg er så jævla nervøs nå! Uff Kan hende at jeg ikke får tatt mine to siste eksamener pga streiken, og jeg må kanskje ta den opp igjen i AUGUST! Da skal vi liksom være på bryllupsreise, og jeg begynner rett i jobb I EN ANNEN BY!!! Dritt, altså. Jeg vet jo at de kjemper for min del også, men det passet bare så sinnsykt dårlig akkurat nå Ååååååh :kgbaby:
Amens Skrevet 30. mai 2012 #10 Skrevet 30. mai 2012 TS her. Jeg bor i Nord-Norge... Streiker Skattekontorene her oppe? Jeg er så jævla nervøs nå! Uff Kan hende at jeg ikke får tatt mine to siste eksamener pga streiken, og jeg må kanskje ta den opp igjen i AUGUST! Da skal vi liksom være på bryllupsreise, og jeg begynner rett i jobb I EN ANNEN BY!!! Dritt, altså. Jeg vet jo at de kjemper for min del også, men det passet bare så sinnsykt dårlig akkurat nå Ååååååh :kgbaby: Nei jeg tror SkattNord jobber som normalt. Streik er ganske irriterende, her i byen samler søppelet seg opp overalt. Skulle ønske misfornøye arbeidstakere hadde en annen måte å protestere på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå