Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips til hva man kan gjøre for å tjene 50000 i sommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sprike med beina

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jobbe overtid?

Skrevet

Varför exakt den summan?

Gjest strykebrett
Skrevet

Det går vel på de fleste sommerjobber det. Servitør, lagerarbeider, jobbe i butikk.. på to/tre måneder rekker man helt fint å tjene 50 000 i de fleste jobber om du står på :)

Gjest ¤ Pikekyss ¤
Skrevet

Jobbe, jobbe og jobbe. Lev sparsommelig og enkelt, og legg av det du kan.

Skrevet

Sommerjobb i renovasjonsbransjen, kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Jobbe som eskortepike. Da kan du tjene 2000-3000 pr. time. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sende barna ut med avisen, og slenge beina på bordet.

• Liker 1
Skrevet

Sommerjobb med litt utdannelse på baken.

Skrevet

Jeg har lang utdannelse. Grunnen til at jeg vil tjene noe mer i sommer er at jeg har et idiotisk lån jeg gjerne skulle vært kvitt- fort.

Jeg har ferie i skoleverket, så har 1.5 mnd jeg kan jobbe på.

Ja, eskortepike hadde vært noe- for 15 kilo, 10 år og 3 barn siden. Hadde gått i minus i den jobben i dag..

• Liker 7
Skrevet

50 000 er ikke så vanskelig å få tak i om du jobber fulltid i to måneder... der jeg jobber blir det ca. 44 000, men i tillegg til overtid kommer man raskt opp i 50.

Det letteste er å begynne med å bare få seg en jobb.

Gjest klyyyyy
Skrevet

Sted, tid, dato og du er 50k rikere :D

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

Sende barna ut med avisen, og slenge beina på bordet.

:skratte: en avis koster 15kr.. hvordan skal barna tjene 50.000 kr på det?

Dette skulle du ha tenkt på før ts! nå kan du angre på at du ikke har fått 15-20 barn som du kunne sendt på rema for sommerjobbing. hadde du hatt 15 barn over 16 år med frikort nå, så hadde du lett tjent 150.000 på en måned.

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har bare denne 1.5 mnd til disposisjon. Verken mer eller mindre. En vanlig sommerjobb er utelukket, da dette bare er til ungdom og dårlig betalt..

Skrevet

:skratte: en avis koster 15kr.. hvordan skal barna tjene 50.000 kr på det?

Dette skulle du ha tenkt på før ts! nå kan du angre på at du ikke har fått 15-20 barn som du kunne sendt på rema for sommerjobbing. hadde du hatt 15 barn over 16 år med frikort nå, så hadde du lett tjent 150.000 på en måned.

Pokker.. Jeg visste jeg burde får flere barn..

• Liker 1
Skrevet

Sted, tid, dato og du er 50k rikere :D

:-P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare denne 1.5 mnd til disposisjon. Verken mer eller mindre. En vanlig sommerjobb er utelukket, da dette bare er til ungdom og dårlig betalt..

Du er altfor sent ute. Godt betalte skiftjobber i industrien ble besatt for mange måneder siden. Og 50.000 netto på halvannen måned i en vanlig jobb kan du bare glemme.

AnonymBruker
Skrevet

Med denne innstillingen kommer du i alle fall ikke langt.

Butikkjobb er med andre ord helt uaktuelt for deg? Selv jobber jeg 100% + kvelder og helger på Narvesen. Ikke en jobb jeg er spesielt stolt av, og den er heller ikke godt betalt. Men det blir mye ekstra penger, så det er verd det for min del.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...