Gå til innhold

Hvilken kondom er den tynneste?

Anbefalte innlegg

Gjest J.Bourne
Skrevet

Som tittelen sier, hva slags kondom er den tynneste som finnes? Fint om denne kan kjøpes på kondomeriet feks. Har prøvd rfsu thin og durex, men finnes det tynnere/mer følsomme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror latexfrie skal gå an å få tynnere siden de er i ett mer slitesterkt materiale. Men er ikke sikker...

Skrevet

Anbefaler True Feeling :) Prøvd endel, og er utrolig fornøyd med dem! Litt dyrere enn Thin, men de gangene vi trenger dem er det verdt det :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Thin.Har prøvd True Feeling,men den var veldig trang og tørr synes jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat ferdig med å knulle nå.Brukte True feeling,og den var tørr og jævlig men tynn.

Skrevet

Skins thin... hadde en periode for litt siden hvor vi måtte benytte kondom og da var det bare å teste litt da.

Ble endel latter ut av testingen, men det var ihvertfall ikke tvil om hvilket kondom mannen foretrakk.

Skins thin

Det eneste jeg egentlig bet meg merke i, var at glidemiddelet var helt uten smak og at det ikke smakte gummi av k*** når man tok det av.

Så nå har vi noen av de liggende i skuffen.

Kjekt å ha :)

AnonymBruker
Skrevet

Når trenger man egentlig kondom når man er i et forhold? Når man har glemt piller?

AnonymBruker
Skrevet

RFSU THIN ER HELT TOPP

• 7 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Rfsu Thin er veldig bra. Så tynn at den knapt nok merkes

Anonymkode: 499ae...56c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...