Gjest J.Bourne Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Som tittelen sier, hva slags kondom er den tynneste som finnes? Fint om denne kan kjøpes på kondomeriet feks. Har prøvd rfsu thin og durex, men finnes det tynnere/mer følsomme?
Bondenisse Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Tror latexfrie skal gå an å få tynnere siden de er i ett mer slitesterkt materiale. Men er ikke sikker...
Krydder1 Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 Kondomeriet selger både lateksfrie kondomer og det nye True Feeling som skal være vanlig latekskondom, bare supertynt.
Arlandria Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Anbefaler True Feeling Prøvd endel, og er utrolig fornøyd med dem! Litt dyrere enn Thin, men de gangene vi trenger dem er det verdt det
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 Jeg liker Thin.Har prøvd True Feeling,men den var veldig trang og tørr synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Akkurat ferdig med å knulle nå.Brukte True feeling,og den var tørr og jævlig men tynn.
Adina Skrevet 9. juni 2012 #7 Skrevet 9. juni 2012 Skins thin... hadde en periode for litt siden hvor vi måtte benytte kondom og da var det bare å teste litt da. Ble endel latter ut av testingen, men det var ihvertfall ikke tvil om hvilket kondom mannen foretrakk. Skins thin Det eneste jeg egentlig bet meg merke i, var at glidemiddelet var helt uten smak og at det ikke smakte gummi av k*** når man tok det av. Så nå har vi noen av de liggende i skuffen. Kjekt å ha
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #8 Skrevet 9. juni 2012 Når trenger man egentlig kondom når man er i et forhold? Når man har glemt piller?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #10 Skrevet 4. august 2019 Rfsu Thin er veldig bra. Så tynn at den knapt nok merkes Anonymkode: 499ae...56c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå