addict Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Ååååh er så furten, må bare få det ut. Min "fuckfriend" igjennom de siste 4 mnd reiser hjem til hjembyen nå i sommer. Hele sommeren. Hele jævla sommeren. Jeg vil ikke ha noe mer enn hva vi har, men jeg liker VELDIG godt det vi har..! Vi holder oss til hverandre, og møtes ca 1 gang i uka. Vi henger ikke utenom dette (bortsett fra evt middag og film de gangene vi møtes, altså helaften, og han ligger over). Vi snakker ikke noe mye utenom treffene, og vi legger ikke planer sammen, det er ikke noe "oss". Vi har det bare fint sammen og det er det. Men nå reisr han, og plutselig skal jeg dele han med andre jenter i sommer (ja, jeg er litt sjalu, den kroppen der vil jeg ha for meg selv, fnys) og skal jeg ha meg noe så må jeg faktisk ut å jakte.. Dritt. Jeg vil ikke ha en random fra byen, jeg vil ha trygg sex og nærhet. Noen som har en kjekk kompis som vil være vennen min i sommer? Noen flere som er ensomme i sommer? Hvordan løser dere "krisen"?
Gjest Herr Heftig Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 (endret) Det finnes flere sider på nettet der du kun trenger å skrive: "Jente søker sexy fuckfriend i sommer i x (insert sted) Send PM med bildet. Jeg kontakter deg dersom du blir tatt inn til førstegangsintervju" Endret 28. mai 2012 av Herr Heftig
Alina X Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Det finnes flere sider på nettet der du kun trenger å skrive: "Jente søker sexy fuckfriend i sommer i x (insert sted) Send PM med bildet. Jeg kontakter deg dersom du blir tatt inn til førstegangsintervju" adresse? :-D :gjeiper:
Gjest BM2 Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Herregud, han er bare en mann som reiser. Ingenting å syte over! I morgen har du funnet en ny.
addict Skrevet 28. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2012 Haha nice :-P men ikke heeelt meg kanskje :-P
Gjest BM2 Skrevet 28. mai 2012 #6 Skrevet 28. mai 2012 adresse? :-D :gjeiper: http://forum.kvinneguiden.no Send PM til gutta
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #7 Skrevet 28. mai 2012 http://forum.kvinneguiden.no Send PM til gutta Står parat! Bare gi et hint.
Gjest Bud Skrevet 28. mai 2012 #9 Skrevet 28. mai 2012 Jeg er visst dømt til å være alene i sommer, det løses med øl, øl og mere øl!
Påsagløggen Skrevet 28. mai 2012 #10 Skrevet 28. mai 2012 JEg skal ligge med minst 10 jenter i sommer. Vips, plutselig er du en av dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå