AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Har hørt mye positivt om betakaroten, så jeg tenkte kanskje jeg skulle teste det ut Men har dere merket noe forskjell på brunfargen? eller er fargen mer guloransje? og hvor har dere kjøpt det?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Har hørt mye positivt om betakaroten, så jeg tenkte kanskje jeg skulle teste det ut Men har dere merket noe forskjell på brunfargen? eller er fargen mer guloransje? og hvor har dere kjøpt det? Hadde du brydd deg om å kikke over trådene på første side så hadde du funnet denne tråden.
challenger Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 Jeg bruker betakaroten daglig. Har aldri blitt oransje eller gul av den. Det med brunfarge er litt vanskelig for meg å svare på siden jeg har ganske mørk hudtone og blir brun med en gang solen stikker fram.. Men det den har hjulpet meg med er soleksem, fin glød i huden, og pigmentflekker. Jeg bruker betakaroten fra bio-life, den jeg er mest fornøyd med av de merkene jeg har prøvd. Var ikke fornøyd med den du får kjøpt på betakaroten.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå