AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Jeg så en reklame på flyet sist jeg reiste om en after sun som ville gi opp til x-antall prosent dypere brunfarge, men jeg er ikke i stand om å huske hvem som hadde den og hva den het. Tror det var Lancome. Noen som vet hvem jeg mener og/eller har en after sun å anbefale som gir en skikkelig god brundybde i tillegg?
Piken2 Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Det var nok denne: http://www.heinemann-dutyfree.com/oslo_departure_no/lancaster/after-sun/lancaster-after-sun-after-sun-tan-maximiser-br-face-body-br.html Vi kjøpte den med oss på et carterfly fra England i fjor, og tja.. . jeg blir ikke veldig brun dessverre, men føler absolutt den gjorde en fin jobb med det lille jeg hadde. Min übersensitive hud som ikke tpler vanlig solkrem ol liker den forøvrig veldig godt!
Lykkelitenen Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Piz buin har også en slik variant. Men jeg har ikke prøvd noen av dem, kanskje det står noe om den på makeupalley.com?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå