Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2004 #1 Skrevet 2. februar 2004 Jeg vet at kjæresten min synes det går noen pene jenter i klassen sin. Men han sier at han synes bare de har et pent ansikt. Han tenker ikke noe mer om dem, fordi han har jo meg. Og han sier at det er bare meg han vil ha. Men så spurte jeg; Hvis det ikke hadde vært for meg, hadde det da vært en mulighet for at du ville blitt samme dem? Da svarte han at hvis ikke det var for meg, hadde han jo tenkt annerledes på jenter, og da kan det også tenke seg at han hadde tenkt annerledes på dem. Men han vet jo ikke det nå. For nå er det bare meg han vil ha. Jeg ble litt sjalu da jeg hørte dette. Er det jeg som overdriver? Har en følelse av det.. :oops:
Livets datter Skrevet 2. februar 2004 #2 Skrevet 2. februar 2004 JA, det er du som overdriver. Se for deg at du aldri hadde møtt kjæresten din. Da ville du selvsagt blitt forelsket i andre mennesker, men sålenge du har kjæresten din, ser du ikke på disse guttene på samme måte, fordi du allerede har det du trenger. Og en annen ting: Ser du noengang en kjekk gutt på gaten? Selvsagt gjør du det, selvom du har kjæreste! Men betyr det at kjæresten din bør bli bekymret? Prøv å svare deg selv på det spørsmålet, så har du svaret du er ute etter.
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2004 #3 Skrevet 2. februar 2004 Ja, jeg ser pene gutter på gata. Men han har ingenting å bekymre seg over. Men jeg tror jeg trengte å høre det fra noen andre enn han at jeg overdrev. Lettere å få det ut av veien når jeg vet at jeg overdriver.
Andrine22 Skrevet 2. februar 2004 #6 Skrevet 2. februar 2004 Ja, du overdriver nok ja. Men om det er noen trøst; Jeg vet hvordan du har det!! Har nemlig vært litt av en overdriver selv...Det er ikke så lett nemlig, når disse vonde sjalusi følelsene dukker opp...Men nå har jeg blitt mye flinkere altså!! Håper du også klarer det. Stol på kjæresten din du, så lenge han er til å stole på også på andre måter selvsagt... Lykke til videre...
Gjest Abelone Skrevet 2. februar 2004 #7 Skrevet 2. februar 2004 Vær glad at du har en kjæreste som gidder å svare deg på slike hypotetiske gåter..... :blunke:
Naken Skrevet 2. februar 2004 #8 Skrevet 2. februar 2004 Ja du må nok innse at du overdriver. (og det virker som du gjør det). Jeg har også vært alt for sjalu tidligere, så jeg vet at det ikke er så lett, men likevell, gjør det du kan for å kvitte deg med denne lasten. Det er bare sårt for deg selv, og plagsomt for typen. Kanskje vil han etterhvert ikke tørre å si ting til deg, i tilfelle du tar det ille opp. Vit med deg selv at det er DU som er jenta hans, og ikke regn alle pene jenter som trusler. Bygg opp din egen selvtillit på at du er god nok for ham. :rosasmil: Lykke til med det!
Naken Skrevet 2. februar 2004 #9 Skrevet 2. februar 2004 Ja du må nok innse at du overdriver. (og det virker som du gjør det). Jeg har også vært alt for sjalu tidligere, så jeg vet at det ikke er så lett, men likevell, gjør det du kan for å kvitte deg med denne lasten. Det er bare sårt for deg selv, og plagsomt for typen. Kanskje vil han etterhvert ikke tørre å si ting til deg, i tilfelle du tar det ille opp. Vit med deg selv at det er DU som er jenta hans, og ikke regn alle pene jenter som trusler. Bygg opp din egen selvtillit på at du er god nok for ham. :rosasmil: Lykke til med det!
Sarah_Michelle Skrevet 2. februar 2004 #10 Skrevet 2. februar 2004 Tenk over spørsmålene før du stiller dem. Ikke still spørsmål du egentlig ikke vil ha svar på, eller som det ikke finnes ordentlige svar på så lenge du føler deg usikker.
Joey Skrevet 3. februar 2004 #11 Skrevet 3. februar 2004 ... Men så spurte jeg; Hvis det ikke hadde vært for meg' date=' hadde det da vært en mulighet for at du ville blitt samme dem?...[/quote'] Samlivets livsfarlige minefelt!
Suzy Skrevet 4. februar 2004 #12 Skrevet 4. februar 2004 GJETT OM du overdriver... "Hvis du kanskje hadde gått over gata akkurat nå i mørket , med øynene igjen, kunne det hende at du kanskje ble overkjørt da..?" Hva skal slike latterlige hypoteser være godt for? :o Mener du virkelig at kjæresten din skulle vært trofast mot deg om han aldri hadde truffet deg???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå