Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På en reise i utlandet prøvde samboeren min og jeg Tantra massasje. Det var utrolig deilig! Dette er definitivt noe vi har lyst til å lære mer om og oppleve på nytt. Er det noen som har noe erfaring med dette her i Norge?

Skrevet (endret)

På en reise i utlandet prøvde samboeren min og jeg Tantra massasje. Det var utrolig deilig! Dette er definitivt noe vi har lyst til å lære mer om og oppleve på nytt. Er det noen som har noe erfaring med dette her i Norge?

Jeg har også fått dette i utlandet. Da har det vært med "full pakke" inklusive Yoni massasje. Tror ikke det er noen som tilbyr slikt her i Norge, selv om jeg kunne ønske det.

Endret av LeneK
Skrevet

Nei, jeg har heller ikke sett det. Skulle gjerne hørt fra noen som er litt inne i miljøet her i Norge.

Skrevet

Som med alle andre massasje typer så er det mye lugubert her i Norge, også innenfor Tantra, eller kanskje spesielt innenfor Tantra massasje. Uten at jeg har prøvd det selv så vet jeg at andre jeg kjenner har prøvd et sted i Oslo http://www.talentzm.com/#!tantrisk-massasje. Håper linken virker ellers kan du søke på Tantric Society, det skal være en veldig bra og seriøs massasje studio. Ellers er det og et par seriøse aktører som gir og underviser i tantra masasje slik at det kan utøves hjemme. Jeg tok et kurs for litt siden noe både jeg og samboeren utøver og setter pris på

Skrevet

Kurs i Tantra massasje, det høres interessant ut! Hvordan foregår det? Klasseromsundervisning eller praktiske øvelser? Individuelt eller i grupper? Har du noen steder å anbefale?

Takk for bra svar, forresten.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor går en tråd om massasje her på seksualitet? Hører ikke dette hjemme under helse?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor går en tråd om massasje her på seksualitet? Hører ikke dette hjemme under helse?

Tantra er en veldig sensuell og erotisk type massasje. Det har definitivt med seksualitet å gjøre. :fnise:

Skrevet

Vi var på et kurs i Sverige en lang helg, med en kvinne som heter Smrati Skog, fantastisk kvinne. Men hun holder kurs og workshop i store deler av Europa og har også hatt kurs i Norge.. Det var både undervisning og praktiske øvelser. Undervisningen foregjekk sammen med andre par, men det var veldig individuelt på samme tid, full fokus på parforholdet og på sex livet dere 2 imellom. Dessuten er det aldri mange folk på slike kurs, det legges vekt på at det ikke skal være mer enn 8-10 stykker. Mye individuell tid til å praktisere øvelser en hadde lært. For oss var det noen deilige dager, med tid, ro og rom til å lære mye om den andre part enda vi hadde vært i lag i mange år,

Ellers vil jeg også anbefale disse Robert Nilsson og Carin Olavisdotter, dessverre også i Sverige, disse er kjempe dyktige på tantrisk massasje!

http://www.tantrakurser.se/index.html. (mye bra på nettsiden)

I Norge vil jeg kanskje anbefale

Bente Marcussen

http://www.bentemarcussen.info/massasje.html. Hun er en dame med peiling på hva hun driver med, (hun skal også ha workshop 17-23.8 på sørlandet).

Så arrangeres det en del kurs i Oslo for kvinnelig og mannlig seksualitet, der tantrisk massasje og teknikker blir lært og praktisert, men her er det ikke bare det tantriske men også mye annet. Jeg hiver med en link til dette også, så kan du jo se selv hva det går i

http://www.avansertseksualitet.no/index.php.

Skrevet

Takk for gode tips.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Eg er utdannet Tantra Lærer i tillegg til sertifiseringer innen NLP, og kjem til å starte opp med Tantrisk Coaching og Massasje i Oslo når eg er tilbake fra Sør-Afrika i Januar.

Steve P har ein fin DVD med White Tiger Tantra som er meget bra. Anbefales for dei som har lyst å lære litt på egenhånd =)

• 1 år senere...
Skrevet

Det er noe jeg har tenkt på selv, og er garantert noe jeg kunne tenke meg å prøve med en partner en gang.

Anonymous poster hash: 7f5f2...948
Skrevet

Vet om et sted i Oslo som er seriøst, og personen som utfører massasje er veldig flink.

Anonymous poster hash: 8e75b...94b

• 4 uker senere...
Skrevet

Lærte noe tantra gjennom en tantragud jeg hadde et lengre forhold til. Kan spørre han hvor han hadde lært det.

Anonymous poster hash: 6ed69...a3c
Annonse
Skrevet

Ikke for å skuffe dere, men jeg er temmelig sikker på at tantramassasje rammes av forbudet mot sexkjøp. Jeg hadde aldri hørt om yoni før og søkte det opp nå, og det rammes garantert.

I forskriftene til loven er det angitt veldig presis hva slags typer berøringer av kropp som rammes, og slik jeg husker dem vil tantramassasje mot betaling bli definert som sexkjøp. Jeg prøvde å søke dem opp nå, men fant ikke forskriftene sånn umiddelbart. Hvis noen har tid kan de lete dem fram, det kan hende jeg tar feil.

Anonymous poster hash: 2a441...612
  • Liker 1
Skrevet

Ikke for å skuffe dere, men jeg er temmelig sikker på at tantramassasje rammes av forbudet mot sexkjøp. Jeg hadde aldri hørt om yoni før og søkte det opp nå, og det rammes garantert.

I forskriftene til loven er det angitt veldig presis hva slags typer berøringer av kropp som rammes, og slik jeg husker dem vil tantramassasje mot betaling bli definert som sexkjøp. Jeg prøvde å søke dem opp nå, men fant ikke forskriftene sånn umiddelbart. Hvis noen har tid kan de lete dem fram, det kan hende jeg tar feil.

Anonymous poster hash: 2a441...612

Det tror jeg du har rett i, men det er jo utrolig trist i så fall. Vet om flere som har fått et bedre sexliv etter tantramassasje, blant annet et voldtektsoffer.

Anonymous poster hash: 89363...a9e

• Liker 1
  • 4 år senere...
Skrevet

Jeg liker tantra massasje så mch, det hjelper meg å slappe av og nyte prosessen. Da jeg var i Oslo, opplevde jeg en fantastisk økt tantrisk massasje på Sunrise tantra massasje studio http://tantraoslo.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...