AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Hei, jeg lurer på om vi får utbetalt AAP idag(2.pinsedag), eller imorgen(tirsdag)?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Mest sannsynlig i morgen, da bankene er stengt på røde dager
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Ånei! Imorgen? Kommer til å sulte til da...
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 Ånei! Imorgen? Kommer til å sulte til da... A) Ingen butikker er åpne i dag, heller, så hvor hadde ud tenkt å handle? Ikke på bensinstasjon eller i kiosk, regner jeg med, for det er svindyrt og ikke noe man har råd til med små utbetalinger fra NAV B) Du må lage deg en buffer. Om du ikke har så du klarer deg én dag ekstra en gang i blant bruker du for mye penger i forhold til hva du har utbetalt. C) Har du virkelig ikke noe tørrmat og/eller hermetikk i skapet og mat i fryseren? Det vil jeg kalle svært spesielt. 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #6 Skrevet 28. mai 2012 A) Ingen butikker er åpne i dag, heller, så hvor hadde ud tenkt å handle? Ikke på bensinstasjon eller i kiosk, regner jeg med, for det er svindyrt og ikke noe man har råd til med små utbetalinger fra NAV B) Du må lage deg en buffer. Om du ikke har så du klarer deg én dag ekstra en gang i blant bruker du for mye penger i forhold til hva du har utbetalt. C) Har du virkelig ikke noe tørrmat og/eller hermetikk i skapet og mat i fryseren? Det vil jeg kalle svært spesielt. Haha, lysten til å belære er så stor at du virkelig ikke klarer å se ironien i innlegget? Var ikke mitt innlegg by the way. 4
Helen Skrevet 28. mai 2012 #7 Skrevet 28. mai 2012 A) Ingen butikker er åpne i dag, heller, så hvor hadde ud tenkt å handle? Ikke på bensinstasjon eller i kiosk, regner jeg med, for det er svindyrt og ikke noe man har råd til med små utbetalinger fra NAV Er mange plasser som har søndagsåpne butikker. Jeg bor på bygda og vi har både Kiwi og Rimi som har åpent, pluss at Bunnpris har åpent et par mil unna. Så det er ikke alle som må handle på bensinstasjoner selv om det er helligdag 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #8 Skrevet 28. mai 2012 Her er også kiwi åpent 10 til 9 hele året minsus de få dagene i året da de har sånn vareopptelling.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #9 Skrevet 28. mai 2012 Jeg gikk en tur til kiwi, og pantet noen flasker jeg fant på veien, så fikk meg et billig måltid likevel Imorgen er det fest, for da kommer lønning fra nav
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #10 Skrevet 29. mai 2012 Noen som har fått utbetalingen sin enda? Det har ikke jeg Men de kommer vel senere i dag
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #11 Skrevet 29. mai 2012 Noen som har fått utbetalingen sin enda? Det har ikke jeg Men de kommer vel senere i dag Jeg fikk nå nettopp, men jeg fikk mer enn jeg pleier. Noen andre som har fått mer? Skattefri måned er vel først i Juni?
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #12 Skrevet 29. mai 2012 Har enda ikke fått den, men vet jeg får ca 4000 denne mnd, siden jeg har jobbet Du ser det vel på dine utbetalinger på nav.no ? Ble nyskjerig på hva dette kunne være
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #13 Skrevet 29. mai 2012 Har enda ikke fått den, men vet jeg får ca 4000 denne mnd, siden jeg har jobbet Du ser det vel på dine utbetalinger på nav.no ? Ble nyskjerig på hva dette kunne være Den er ikke oppdatert ennå. Men nå ringte jeg Nav, og pengene var ikke fra dem. De kommer visst først senere i dag. Skjønner ingenting, jeg. Det eneste andre jeg venter av penger er skattepengene, men de kan da umulig ha kommet nå.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #14 Skrevet 29. mai 2012 Jeg fikk utbetalt penger her om dagen, men det var sykepenger fant jeg ut. Trur det var fra ifjor, kan det være noe penger som de skylder som blir utbetalt nå? Hmm
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #15 Skrevet 29. mai 2012 Nav-damen spurte om det kunne være feriepenger, men jeg har gått på aap i flere år, så da faller den muligheten bort. Det kan jo være etterbetaling som kommer noen måneder etter de har økt satsene, men det dreier seg om ca. 6500 kr, og Nav sier jo også at de ikke har utbetalt noe ekstra til meg. Jeg burde sikkert være glad, men jeg liker ikke å få penger jeg ikke vet hvor kommer fra. Er redd for at det er en feil og at jeg må betale det tilbake.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #16 Skrevet 29. mai 2012 Økt satsene ? Vil du fortelle mer om det? Så på nav.no at de skal øke noen satser. Er første året mitt på aap, så dette er nytt for meg. 6500 man får utbetalt ? Når? Sorry maset mitt, hehe...
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #17 Skrevet 29. mai 2012 Økt satsene ? Vil du fortelle mer om det? Så på nav.no at de skal øke noen satser. Er første året mitt på aap, så dette er nytt for meg. 6500 man får utbetalt ? Når? Sorry maset mitt, hehe... Ja, grunnbeløpet øker som regel litt hvert år, og da får man tilbakebetalt fra det tidspunktet det økte (tror dette pleier å skje 2-3 måneder senere, så det er ikke snakk om så veldig mye). Mine 6500 var visst ikke fra Nav, så må nok skuffe deg om du håper få å etterbetalt en slik sum :gjeiper: Jeg aner fortsatt ikke hvor pengene mine kom fra da, huff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå