Gå til innhold

alkholritt bryllup

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

flere som skal ha alkoholfritt bryllup eller har vært i ett?

jeg har vært kun i ett bryllup og det var alkholfritt.

side jeg er avholdsmenneske skal vi ha alkoholfritt bryllup, og siden sivgers er alkhollikere har jeg også en veldig go grunn til det og den tredje grunnen er at det er unger til stede under festen.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde alkoholfritt bryllup, da det passet oss best.

Du kommer til å få mye drittslenging her nå for at du velger vekk alkohol i bryllupet, det er skremmende mange på dette forumet som mener at det er deres rettighet å få så mye (gratis) alkohol som de måtte ønske i bryllup.

Ikke la dem bestemme over deg, vær stolt over dine valg og at du tør å stå for dem.

Håper du får en flott bryllupsdag! :)

• Liker 6
Skrevet

Forstår godt hvorfor dere da velger og ha bryllupet alkohol fritt, men som hun over vært forbredt på endel negative kommentarer her inne.

Jeg hadde en tråd for noen uker siden her inne ang at jeg vurderte at gjestene skulle betale alkoholen selv på middagen etter vielsen vi skal ha i USA men at det skulle være fri bar på bryllupsfesten hjemme. Jeg ble skikkelig skjelt ut så kan virke som holdningen er at i bryllups skal det være gratis og fri flyt av alkohol.

Jeg tror dere vil få en vel så fin dag uten alkohol som med. Er jo opp til Brudeparet hvordan de vil gjøre ting. Er du avhold og hans familie alkoholikere synes iallfall jeg valget høres som den beste løsningen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

side jeg er avholdsmenneske skal vi ha alkoholfritt bryllup, og siden sivgers er alkhollikere har jeg også en veldig go grunn til det og den tredje grunnen er at det er unger til stede under festen.

Kanskje du skulle skrive riktig i overskriften ? "Alkholritt" virker som det er skrevet i fylla :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ikke tenk på hva andre mener, det er deres bryllup og siden du ikke drikker selv og svigers er alkoholikere så gjør det du/dere mener er riktig for deres dag :) Vellykket blir det uansett!

Kanskje du skulle skrive riktig i overskriften ? "Alkholritt" virker som det er skrevet i fylla :fnise:

Haha, ja ikke sant :fnise:

:ironi:

AnonymBruker
Skrevet

Alkoholfritt bryllup er helt greit så lenge drikkeutvalget er noe annet enn Pepsi Max og Farris.

• Liker 5
Skrevet

Vel. Jeg hadde ikke kommet. En ting er å ikke drikke selv, men å ta avgjørelsen for alle gjestene er smålig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er kjempefint med bryllup uten alkohol! Man MÅ ikke drikke alkohol til en hver tid, og med de grunnene dere har til å ikke servere alkohol synes jeg det er veldig fint at dere ikke gjør det.

AnonymBruker
Skrevet

Forstår godt hvorfor dere da velger og ha bryllupet alkohol fritt, men som hun over vært forbredt på endel negative kommentarer her inne.

Jeg hadde en tråd for noen uker siden her inne ang at jeg vurderte at gjestene skulle betale alkoholen selv på middagen etter vielsen vi skal ha i USA men at det skulle være fri bar på bryllupsfesten hjemme. Jeg ble skikkelig skjelt ut så kan virke som holdningen er at i bryllups skal det være gratis og fri flyt av alkohol.

Jeg tror dere vil få en vel så fin dag uten alkohol som med. Er jo opp til Brudeparet hvordan de vil gjøre ting. Er du avhold og hans familie alkoholikere synes iallfall jeg valget høres som den beste løsningen.

OT, men du vet nok godt at det ikke var derfor du fikk en del tyn... Ikke sant? :)

• Liker 10
Skrevet

Vel. Jeg hadde ikke kommet. En ting er å ikke drikke selv, men å ta avgjørelsen for alle gjestene er smålig.

Men det betyr da at du ikke går i bryllup for å feire de som gifter seg det da. Eller er det som en protest for at du mener andre ikke skal bestemme hva du skal drikke?

Hva om det var omvendt - ville du ha gått i bryllup hvis du var avholds men de serverte alkohol? Er ikke dette noe av det samme da?

AnonymBruker
Skrevet

Du ville vel strengt tatt ikke spandere maten heller... Prøv igjen ;)

• Liker 12
Skrevet

Jeg er absolutt for et alkoholfritt bryllup. Og syns brudeparet er de som skal få ta den avgjørelsen.

Skrevet

Hva om det var omvendt - ville du ha gått i bryllup hvis du var avholds men de serverte alkohol? Er ikke dette noe av det samme da?

Dersom de nektet meg å ta et glass vann eller en brus, så ja selvfølgelig.

• Liker 3
Skrevet

Dersom de nektet meg å ta et glass vann eller en brus, så ja selvfølgelig.

Ja på et vis har du et poeng der. Men hva er svaret på det første spørsmålet da? Det er ikke brudeparets feiring som er viktigst? Man klarer ikke å respektere at noen ikke ønsker alkohol til maten - og klarer seg ikke uten? Eller er det bare for å være litt vrang fordi noen nekter deg noe?

Jeg er nysgjerrig ser du ;-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Svigers alkohollikere? Det er en del av behandlingen å lære seg å omgås alkohol. Det problemet vil de møte overalt, det er ikke andre som skal tilpasse seg deres problem.

Man velger selv om det skal være alkoholfritt. Det fins både alkoholfritt øl og vin.

Det skal være noe til alle.

Om du var motstander av kjøtt, skulle du ha sservert fisk til gjestene?

• Liker 1
Skrevet

Ja på et vis har du et poeng der. Men hva er svaret på det første spørsmålet da? Det er ikke brudeparets feiring som er viktigst? Man klarer ikke å respektere at noen ikke ønsker alkohol til maten - og klarer seg ikke uten? Eller er det bare for å være litt vrang fordi noen nekter deg noe?

Jeg er nysgjerrig ser du ;-)

Det er begge deler. Tåpelig at alle skal måtte innfinne seg etter brudeparets alkohollyster, og fordi det høres ut som et jævla kjedelig bryllyp.

• Liker 1
Gjest Peaches
Skrevet

jeg er for alkoholfritt bryllup! synes det er en god greie at man ikke må ha alkohol til alle festligheter.

• Liker 3
Gjest Gagaen
Skrevet

Svigers alkohollikere? Det er en del av behandlingen å lære seg å omgås alkohol. Det problemet vil de møte overalt, det er ikke andre som skal tilpasse seg deres problem.

Man velger selv om det skal være alkoholfritt. Det fins både alkoholfritt øl og vin.

Det skal være noe til alle.

Om du var motstander av kjøtt, skulle du ha sservert fisk til gjestene?

Hvis de greide å velge bort alkohol så ville de vel ikke vært alkoholikere da . Jeg hadde gjort det samme om det var noen alkoholikere i nærmeste familie , både for deres egen del og for andre sin . Det kan være at de ikke er greie i fylla og da blir det ikke trivelig for noen .

Et alkoholfritt bryllup er mer enn greit ! :)

Gjest gurimalla
Skrevet

Jeg synes god vin hører med i et godt måltid, men jeg ville aldri blitt fornærmet eller latt være å gå i et alkoholfritt bryllup. Dersom det er brudeparets ønske er det selvfølgelig helt greit for meg.

Håper det blir et flott bryllup :-)

Skrevet

Jeg skal i alkoholfritt bryllup til et søskenbarn i sommer, gruer meg til å tørrprate med fjerne slektnger jeg aldri kommer til å se igjen i 10 timer uten alkohol innabords. Satser på å smuge litt sammen med søsteren min bak lokalet :gjeiper:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...