AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 kvinne: en superlatterlig tanke!!!! selvsagt er gud en mann hvis han finnes!!!!
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Begge er likt latterlige. absolutt ikke!!!! hvis gud finnes da er han helt klart en mann!!!! en kvinne-gud:
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 absolutt ikke!!!! hvis gud finnes da er han helt klart en mann!!!! en kvinne-gud: Joho,tenk på en mann-gud...
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 Joho,tenk på en mann-gud... setningen: "gud er en kvinne" = en superlatterlig tanke!!!! og setningen: "kvinner bør kunne være toppledere i samfunnet" =
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #6 Skrevet 28. mai 2012 Nå syns jeg at du bare er kjedelig ts si noe litt mer underholdende? Stand-up er ikke helt din greie... 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #7 Skrevet 28. mai 2012 bibelen er ikke skrevet av feminister i 2012. men for veldig veldig lenge siden . og hvem hadde alle makt da? jo mannfolk.så klart er gud en mann..uansett så er det mannearbeid å lage jorden på 7 dager og alt som hørte med. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #8 Skrevet 28. mai 2012 Nå syns jeg at du bare er kjedelig ts si noe litt mer underholdende? Stand-up er ikke helt din greie... noe mer underholdende: ok: "kvinner bør kunne være toppledere i samfunnet" ha ha ha!!
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #9 Skrevet 28. mai 2012 Hvis du ser på både Bibelen og Koranen som begge antyder at kvinnen er mannens eiendel og at de skal underkaste seg, og forstår at disse verdiene kommer fra Gud... så er selvsagt Gud en mann, hvorfor ellers skulle Han hate kvinner? Kan ikke forstå at så mange kvinner, etter å ha kommet så langt i likestillingskampen, fortsatt velger å være kristne/muslimer. 3
Spiralis Skrevet 4. juni 2012 #10 Skrevet 4. juni 2012 kvinne: en superlatterlig tanke!!!! selvsagt er gud en mann hvis han finnes!!!! Hvorfor? Begrunnede påstander, takk!
Gjest BettyBoop Skrevet 4. juni 2012 #11 Skrevet 4. juni 2012 Hvorfor? Begrunnede påstander, takk! jeg tror gud er en mann fordi han er en selvgod egoistisk idiot.
Spiralis Skrevet 4. juni 2012 #12 Skrevet 4. juni 2012 jeg tror gud er en mann fordi han er en selvgod egoistisk idiot. Vet ikke om den begrunnelsen var helt utfyldene. Desuten så er det en svært generalistisk begrunnelse som antyder at selvgodhet og egosime ikke tilfaller kvinner. Det høres både bastant og urealistisk ut. Jeg tror ikke. Jeg har ganske enkelt ikke noe "åndelighet" i livet mitt, men den begrunnelsen din er nær sagt tynn.
Gjest BettyBoop Skrevet 4. juni 2012 #13 Skrevet 4. juni 2012 Vet ikke om den begrunnelsen var helt utfyldene. Desuten så er det en svært generalistisk begrunnelse som antyder at selvgodhet og egosime ikke tilfaller kvinner. Det høres både bastant og urealistisk ut. Jeg tror ikke. Jeg har ganske enkelt ikke noe "åndelighet" i livet mitt, men den begrunnelsen din er nær sagt tynn. Jeg er sur på en gutt jeg liker ikke ta fra meg gleden i å få lov til å generalisere litt da. Kvinner er og slik sikkert men det driter jo jeg i. Ligger ikke denne under skråblikk og generaliseringer da?
Cerasus Skrevet 4. juni 2012 #14 Skrevet 4. juni 2012 Hvis Gud finnes, tror jeg ikke kjønn er relevant i det hele tatt. Hos mennesker og dyr er tilstedeværelsen av kjønn der for at de skal kunne formere seg. Hvis Gud finnes, og har et kjønn, er det ikke da logisk å tenke at det finnes svært mange flere guder enn én?
Spiralis Skrevet 4. juni 2012 #15 Skrevet 4. juni 2012 Jeg er sur på en gutt jeg liker ikke ta fra meg gleden i å få lov til å generalisere litt da. Kvinner er og slik sikkert men det driter jo jeg i. Ligger ikke denne under skråblikk og generaliseringer da? Da anbefaler jeg deg underforumet for samliv og relasjoner, eventuelt singelforumet.
Spiralis Skrevet 4. juni 2012 #16 Skrevet 4. juni 2012 Hvis Gud finnes, tror jeg ikke kjønn er relevant i det hele tatt. Hos mennesker og dyr er tilstedeværelsen av kjønn der for at de skal kunne formere seg. Hvis Gud finnes, og har et kjønn, er det ikke da logisk å tenke at det finnes svært mange flere guder enn én? Den var faktisk knakandes god! Dersom guddommen er monoteistisk så blir kjønn meningsløst. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå