Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2004 #1 Del Skrevet 2. februar 2004 Skal ha fiskepinner i dag, og lurer på hva dere har til? Vanlig tilbehør hos oss er salat, dampet brokkoli, eller råkost. Noen som har noen andre spenstige forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 2. februar 2004 #2 Del Skrevet 2. februar 2004 Godt krydret ris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 2. februar 2004 #3 Del Skrevet 2. februar 2004 Majones. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 2. februar 2004 #4 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg synes hjemmelaget potetmos er veldig godt til fiskepinner, dampet broccoli og gulrøtter hører også med på min tallerken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2004 #5 Del Skrevet 2. februar 2004 Godt krydret ris. He, he, jeg glemte å si at vi også har ris i tillegg. Hva krydrer du risen med? Jeg bruker kardemommekapsler og stjerneanis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. februar 2004 #6 Del Skrevet 2. februar 2004 Har faktisk ikke spist fiskepinner siden jeg var liten, men da hadde vi potetmos, revne gulrøtter og majones til (lillebroren min hadde alltid masse ketchup på). Vet om noen som spiser dem i hamburgerbrød med salat og dressing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 2. februar 2004 #7 Del Skrevet 2. februar 2004 He, he, jeg glemte å si at vi også har ris i tillegg. Hva krydrer du risen med? Jeg bruker kardemommekapsler og stjerneanis. Karri eller en buljongterning av ett eller annet slag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. februar 2004 #8 Del Skrevet 2. februar 2004 Vi pleier å ha kote poteter og revne gulrøtter til. Med rømme og ketchup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 2. februar 2004 #9 Del Skrevet 2. februar 2004 Hvis du steker for mange er de gode som kaldt pålegg på brød (sammen med majones og kanskje litt sitron)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergenspike Skrevet 2. februar 2004 #10 Del Skrevet 2. februar 2004 Remulade er helt nødvendig! I tillegg har vi poteter og revne gulrøtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest onyx, i.i. Skrevet 2. februar 2004 #11 Del Skrevet 2. februar 2004 stekt ris med masse chili, hvitløk, vårløk og erter. I tillegg er sursøt chilisaus er også et must. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 2. februar 2004 #12 Del Skrevet 2. februar 2004 Ris kokt i grønnsakbuljong, dampet brokkoli, og TORO Parisienne Fiskesaus (med litt ekstra krydder i). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 2. februar 2004 #13 Del Skrevet 2. februar 2004 Fiskepinner er så utrolig kjedelig mat - vi spiser det ikke ofte, men når vi gjør er det med pommes frites og remulade ved siden av. Skikkelig usunt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 2. februar 2004 #14 Del Skrevet 2. februar 2004 Poteter, rødbetter, remulade revne gulrøtter og kålrot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 3. februar 2004 #15 Del Skrevet 3. februar 2004 Vi bruker poteter og revne gulrøtter. Rømme og sitron hører også med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 3. februar 2004 #16 Del Skrevet 3. februar 2004 Kokte gulrøtter, brokkoli, poteter og Ravigotte saus!!! (...lillegutt har i tillegg ketchup!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 3. februar 2004 #17 Del Skrevet 3. februar 2004 Rød saus er kjempegodt til, lages av like deler (lett)rømme og (lett)majones, litt tomatpuré, finhakket sylteagurk og litt av saften fra sylteagurk-glasset. Smakes til med pepper - yummy! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 3. februar 2004 #18 Del Skrevet 3. februar 2004 Hos oss er det ofte kokt ris og hollandaisesaus til fiskepinnene. Grønnsaker etter smak og hva man måtte ha i hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 3. februar 2004 #19 Del Skrevet 3. februar 2004 Ris, sandefjordsmør og grønnsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2004 #20 Del Skrevet 4. februar 2004 Takk for mange svar, flere av dem skal prøves. Kom gjerne med flere. Jeg endte opp med fiskepinner, kokt ris, agurksalat og rømme til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå