Gå til innhold

Online dating

Thomax

Anbefalte innlegg

Lurer litt på å kaste meg på online dating toget, men lurer på hvilke sider som er best? Jeg har sett på møteplassen, match og q500. Og de virker alle okei, men det kan da ikke være nødvendig å hoppe på alle? Er det forresten noen gratis sider som fungerer?

God sommer alle zusammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvilket alder sikter du deg inn på?

Sukker er også en seriøs side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket alder sikter du deg inn på?

Sukker er også en seriøs side.

Alder? 25-40 kanskje... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes møteplassen var en dårlig side - det var veldig stille på q500 - match prøvde jeg ikke - og fant mannen i mitt liv på sukker :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes møteplassen var en dårlig side - det var veldig stille på q500 - match prøvde jeg ikke - og fant mannen i mitt liv på sukker :yvonne:

Er i samme situasjon som TS. Kan jeg spørre hva det var med Møteplassen du ikke likte?

(Jeg tenkte på å registrere meg som VIP der snart).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...Når jeg tenker meg om, er jeg faktisk ikke helt sikker på om det var Møteplassen eller Match jeg ikke likte. Men den siden som ikke falt i smak, synes jeg var veldig rotete, man kunne sende et utallige smileys, roser,figurer,etc til hverandre - og det ga et generelt et litt barnslig inntrykk. Jeg var 39 da...Tror jeg hang meg opp i designet på siden - og der syntes jeg at Sukker var overlegent best - rent og pent og oversiktelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Jeg har brukt og bruker både match, sukker og møteplassen. Har også registrert meg på nettdating.no og sportdate.no men de to siste er for amatørmessig og har for få aktive medlemmer.

Jeg tror kanskje sukker er mest for de unge lovende. De som ikke vektlegger verdier, fremtidsplaner, osv. Hvor utseende og tenning er i fokus og man faller for hverandre på bakgrunn av dette. Den som var ung og kunne hive seg på slike forhold igjen.. :rodmer::sjenert:

Møteplassen derrimot er den plassen jeg treffer flest i min aldersgruppe. Voksne mennesker med noen erfaringer bak øra og som er godt etablert. Match har jeg også hatt en del hyggelige dater fra, men der er det også veldig utseendebevisste mennesker synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
AnonymBruker

Jeg har noen av de samme erfaringen som deg Anna.S. Har meldt meg inn i eDarling.no. Er relativt ny tjeneste i Norge, men en svensk veninne har mye fint å si om dem, hun traff sin kjære der. De retter seg mot de som er etablert og har kankje litt høyere gjennomsnittsalder enn sukker. De tilbyr også gratis premiummedlemskap for de som melder seg inn nå.

Anonym poster: 74cc952a7b6a620bd50351b7761de2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Matchaffinity.no! En bedre versjon av match.com, som er laget av match.com. Alle svarer på spørsmål i en mye mer omfattende spørreunders. enn på sukker. I tillegg sender nettsiden deg tips på mail om folk du paser med. Det er mange folk på den siden og du kan med en gang se hva folk jobber med, alder og utdannelse. Så du kan sile folk etter det uten å spørre de. For meg er iallfall det viktige ting. du kan også gjøre sånn at bildet ditt bare synes for folk du vil at skal se bildet ditt og dermed styre at ikke nabokjerringa ser at du nettdater. ;)

Anonym poster: 3d8a982e307b67f2e9bdbd4a56db5f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høymann

Jeg har bare DÅRLIG erfaring fra nettdating som mann.

Mye mulig fordi jeg er mann og ikke ser ut som noen super duper kjendis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En presentasjon av folk ser du vel på de fleste dating sidene..? Yrke, alder, utdannesle, etnisistet, høyde. Basics. Og jeg tror både sukker og match har en ganske omfattende test. edarlings test er også veldig omfattende, man må sette av en god halvtime for å svare på den om man skal gjøre det ordentlig. Vet ikke hvordan det er på sukker, men på edarling er det kun de som blir foreslått som partner for deg som kan se bildene dine. De tilbyr også en bli bedre kjent guide. Er vel en slags hjelp for å komme igang og for å gjøre det enklere å ta kontakt med andre. Jeg synes denne virker veldig hjelpsom. Vet liksom aldri hvordan jeg skal begynne. Hva jeg skal skrive i en melding. Det er 4 steg som skal gjøre det litt lettere å komme i kontakt. Først sender man 5 spørsmål til hverandre,du kan velge fra en veldig lang liste. De andre stegene er jeg ikke helt sikker på..men man skal sende hverandre en liste med forventninger man har til den andre blandt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tidssone

Jeg har noen av de samme erfaringen som deg Anna.S. Har meldt meg inn i eDarling.no. Er relativt ny tjeneste i Norge, men en svensk veninne har mye fint å si om dem, hun traff sin kjære der. De retter seg mot de som er etablert og har kankje litt høyere gjennomsnittsalder enn sukker. De tilbyr også gratis premiummedlemskap for de som melder seg inn nå.

Jeg har testet denne. Selv om jeg har satt avstand fra byen jeg bor i som viktig, får jeg så og si bare matchinger med menn som bor langt unna.

Ikke får man søkt blant medlemmene heller, det er kun de som kommer opp med (fullstendig-på-bærtur) matchene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med mindre du er modell så er det rett og slett håpløst med nettdating for menn. Problemet sånn jeg ser det er at tilgangen til folk er for stor, så med en gang man skriver en liten ting feil så hopper folk til neste person. Dessuten får jo selv gjennomsnittlige jenter ganske mange henvendelser på datingsider, så sjansene for å i det hele tatt få en form for respons er minimal.

Har prøvd sukker og litt møteplassen. Sukker er i alle fall veldig fin designmessig, lett å få oversikt og lett å finne fram. Møteplassen opplevde jeg som litt rotete, men det er vel smak og behag.

Anonym poster: 0ffe98a5b10334fb2e7b69df28bb3c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...