Gå til innhold

Er invitert i White party

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier: Må man ha hvite sko i White party? Eller kan man bruke nude/ beige sko?

Hva synes DU?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt nude sko de gangene jeg har vært på white party. Hvite, høye sko eier jeg ikke, det står på min trashy-liste.

Skrevet

Har aldri vært på et White party og forhåpentligvis kommer jeg aldri til å dra på et heller. Men tilbake til saken: Ja, jeg tror vel at det går fint. Tviler på at noen kommer til å bry seg så ekstremt mye på en sånn fest uansett.

(Og jeg må bare si det: gud så harry)

• Liker 4
Skrevet

white party er kult, jeg digger musikken.

Ja helst helt hvite sko.

Nå synes jeg det er tacky, så finn nude eller beige...

AnonymBruker
Skrevet

I et White Partys kal man ha hvitt. Det gjelder også skoene. Det sier seg selv, da beige og nude ikke er hvitt.

• Liker 1
Skrevet

jeg har vært på dette før, og du kommer inn uten... Så lenge alt annet er hvitt.

Er det privatfest er det jo ikke noe problem, man går uten sko om man er inne...

AnonymBruker
Skrevet

(Og jeg må bare si det: gud så harry)

Hvorfor det?

Er det harry med kostymeball også?

Eller toga-party?

Karneval?

Et WhiteParty er et tema-party. Kan ikke skjønne at det skal være noe harry med det.

Har man ikke hvite sko, så skaffer man seg det, når man skal i et White Party.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

jeg har vært på dette før, og du kommer inn uten... Så lenge alt annet er hvitt.

Er det privatfest er det jo ikke noe problem, man går uten sko om man er inne...

Vel, jeg har stått i en kø der folk gjemte skoene sine i buskene og endte opp med å gå barbeint for å slippe inn. Hvitt er hvitt.

• Liker 1
Skrevet

på festivalen på kalvøya??

AnonymBruker
Skrevet

på festivalen på kalvøya??

Nei. Men kjære, er det dit hun skal så kan hun vel kjøpe seg et par hvite tøysko..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært på et sånt party før, men hvite tøysko/snickers er vel noe de fleste har, så får du evt bare låne eller bruke en 100 lapp på det?

Hvis hvitt må være hvitt altså.

Gjest linsina
Skrevet

Du får hvite tøysko på H&M til 99,- Just sayin!

AnonymBruker
Skrevet

white party er kult, jeg digger musikken.

Spiller de noe spesiell musikk? Type nasjonalistrock? :P

Skrevet

( de tøyskoa burde bli forbudte, de har null demping og null såle au au au au under føttene etter bare noen minutter... )

Skrevet

Tråden er slettet for avsporinger

Sophie-Ann, mod

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Jeg kommer inn på festen altså. Men jeg har aldri vært på White party før så jeg vet ikke om det er vanlig å "kjøre den helt ut" med hvite sko i tillegg. Som flere andre synes jeg hvite sko er tacky, men må man så må man.....

Skrevet

haha liker holdningen din. Lykke til!

Skrevet

Åååh whiteparty høres gøy ut, bare vært på pinkparty selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...