Cic Skrevet 2. februar 2004 #1 Skrevet 2. februar 2004 Heisann. Er det noen her som vet om en har krav på feriepenger av attføringspenger? Vet at en ikke hadde det før men at det var tatt opp om en skulle fådet i det nye systemet... Takk for svar.
Gjest Moonshadow Skrevet 2. februar 2004 #2 Skrevet 2. februar 2004 Heisann. Er det noen her som vet om en har krav på feriepenger av attføringspenger? Vet at en ikke hadde det før men at det var tatt opp om en skulle fådet i det nye systemet... Takk for svar.¨ Jeg går på attføring og jeg tror ikke vi får feriepenger på det. Er ikke 100% sikker men 80...
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2004 #3 Skrevet 2. februar 2004 Da du er på attføring har du ikke krav på feriepenger og ei heller ferie.... var svaret jeg fikk fra AEtat. :x :hår: Jeg trodde alle mennesker hadde krav på ferie.!!! Ja ferie kan man få men da skal en ikke ha attføringspenger var svaret jeg fikk da fikk. Altså føre fravær på meldeskjemaet. Skal bli godt da jeg kan begynne som vanlig lønnsmotager igjen.
Gjest Moonshadow Skrevet 2. februar 2004 #4 Skrevet 2. februar 2004 Da du er på attføring har du ikke krav på feriepenger og ei heller ferie.... var svaret jeg fikk fra AEtat. :x :hår: Jeg trodde alle mennesker hadde krav på ferie.!!! Ja ferie kan man få men da skal en ikke ha attføringspenger var svaret jeg fikk da fikk. Altså føre fravær på meldeskjemaet. Skal bli godt da jeg kan begynne som vanlig lønnsmotager igjen. Teite regler..
Emanuelle Skrevet 5. februar 2004 #5 Skrevet 5. februar 2004 ja , man får ingen feriepenger, og ei heller ferie...jeg har en mann som er på yrkesrettet attføring......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå