Gjest Ethereal Skrevet 2. februar 2004 #1 Skrevet 2. februar 2004 Jeg har endelig en unnskyldning... Siden jeg nå er i Nederland, er jeg jo *nødt* til å farge håret selv, ikke sant? Jeg har funnet en frisør som skal få lov til å klippe meg (de fører Sebastian, et kvalitetstegn i seg selv), men fargingen tar jeg meg selv av. Farge er allerede innkjøpt, i en tone som heter mokka. Jeg er så drittlei av at min faste frisør overhører mine ønsker, for så å gjøre meg blondere og blondere, så nå skal det igjen bli mørkt hår her. Så det så... Som klipper er hun derimot suveren, så bytte permanent vil jeg ikke. Hun skal aller nådigst få lov til å klippe meg i juni engang, og da kan jeg jo skylde på utlandet, ikke sant? For pengene jeg sparer, kan jeg jo kjøpe rettetang; ca 400NOK billigere enn hjemme, og hos frisør, merke og spesifikasjoner stemmer.
Gjest Cuddly Skrevet 2. februar 2004 #2 Skrevet 2. februar 2004 Jeg var så sinnsykt glad da jeg fant ut at jeg liksågodt kunne kjøpe hjemmetoning hos frisøren, det blir jo samme greia... foruten at jeg sparer ca. 450 for hver farging! HELT utrolig tilfredsstillende tanke når jeg står på badet og klæsjer i den greia
Gjest Ethereal Skrevet 2. februar 2004 #3 Skrevet 2. februar 2004 De har en kjempefin fargeoppfrisker hos frisøren min HJEMME--Wella Color Fresh, forhåpentligvis blir fargen noe liknende. Jeg har ikke tenkt å farge det selv på permanent basis, men til jeg er fast tilbake i hjemlandet, kan det ikke skade. Klippe meg skal jeg gjøre her, da.
Gjest Ethereal Skrevet 3. februar 2004 #4 Skrevet 3. februar 2004 Jeg er STÅLFORNØYD med resultatet; fargen ble akkurat slik jeg ville ha den, og veldig jevn og fin, og det for ca hundrelappen. Jeg er sååå stolt av meg selv! Jeg fikk en venninne jeg deler kontor med til å ta et bilde av meg, og det har jeg sendt den stakkars intetanende kjæresten hjemme i Norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå