Gjest V Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Hva mener dere om en farmor som uten foreldrenes tillatelse tar med seg jentungen på åtte på byen, til fester og festivalområder med masse fulle folk . Nattestid. For å pille tomflasker til panting??
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Jeg mener at denne farmora er meget eksentrisk. 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Aldri latt henne vært alene med jentungen! Hva tenker disse foreldrene på????
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 Jeg husker jeg var på bygdefest oppe i nord-norge engang. Der var det barnefamilier og besteforeldre i en salig røre med unger. Og folk drakk og sang. Var ingen som reagerte der på at folk tok med seg ungene sine på fest, så lenge de som passet ungene var edru.
Kayli Skrevet 28. mai 2012 #6 Skrevet 28. mai 2012 Høres helt utrolig ut! Og selvfølgelig helt uakseptabelt.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #7 Skrevet 28. mai 2012 Ser ikke problemet... Ungen får litt ekstra lommepenger av panten, og det noe mindre å rydde for de som skal rydde etterpå Jeg hadde dette som "sommerjobb" på hytta i maange år, fra 7 års alder. Egentlig skulle jeg stå opp tidlig å hente flaskene, men da ver mye allerde borte, så pappa hadde meg med på festen så jeg fikk samle underveis, og jeg synes bare det var gøy! Regner med dette er noe som ikke skjer hver eneste helg!
Aldrisur Skrevet 28. mai 2012 #8 Skrevet 28. mai 2012 Har farmoren så dårlig med penger at dette er noe hun gjør av nødvendighet? Altså, en ting er å gå på fest, en helt annen er å dra ut nattestid for å samle tomflasker! Synes ikke dette høres veldig greit ut. En bestemor med ei lita jente som løper rundt på fester og festivalområder nattestid og plukker flasker. Nei, ikke bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå