AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Kjæresten skal på 2 ukers guttetur til Ibiza.Det fikk jeg vite for noen uker siden.Alle i gjengen er single,party gutter.Jeg synes at folk som er i et forhold har ingenting å gjøre på sånne party-alkohol-sex steder.Snakket med han i dag og sa det jeg mener om hele turen og hele greia og han sa at han drar dit bare pga teknomusikk osv.Jeg er abs ikke sjalu og jeg liker at han har det gøy med venner.Turer til England,Barcelona,konserter,fisketurer osv har jeg ingenting imot,men Ibiza,Thailand,Aya napa.Nakne,toppløse damer og alkohol alle veier!
kråkefjas Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Jeg er abs ikke sjalu og jeg liker at han har det gøy med venner. Jo, det er du 5
addict Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Jeg hadde ikke godtatt det. Jeg vet hvor lett det kan være å tråkke feil. 4
Gjest Koala Lompa Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 Jeg hadde ikke godtatt det. Jeg vet hvor lett det kan være å tråkke feil. Men da har det isåfall ikke noe med stedet man er på,da har det noe med hvordan man er som person. Da må man nesten jobbe med seg selv for å forhindre at slikt skjer. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #6 Skrevet 28. mai 2012 Glemte å skrive at han er 35 år gammel.Vet at alderen betyr ikke noe,men sånne steder er for unge party gutter.Det verste av alt er at han er en type som har ikke grenser når det gjelder alkohol.Han husker ganske lite dagen etterpå.Her har vi felles venner og pleier å gå sammen ut på byen.Jeg skal være hjemme i sommeren pga sykdom i familien og det er naturlig for meg at han skal reise bort.Men Ibiza var sjokk for meg.2 uker der hmmm. TS
Puremercy Skrevet 28. mai 2012 #7 Skrevet 28. mai 2012 Jeg hadde sikkert hatt mine tanker om det hele, men jeg hadde godtatt at han reiser. Han er et eget menneske med fri vilje. Jeg eier han ikke og jeg stoler på at han husker meg og forholdet vårt når han er på tur med gutta. Noe annet hadde ikke vært bra for min del. Tillit er så viktig for at jeg skal trives. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #8 Skrevet 28. mai 2012 Jo, det er du Vil heller kalle henne bekymret. Alkoholinntaket blir høyt med en gjeng gutter på pratysted, og når damene er lett tilgjengelig så.. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #9 Skrevet 28. mai 2012 Du kan holde mannen unna Ibiza, men du kan ikke holde Ibiza unna mannen, om du skjønner hva jeg mener. ER det fare for at han drikker seg full og knuller eller dauer der nede, er sjansen STOR for at han hadde klart det samme på neste hjemmefest på bygda i Norge om de fløt for mye alkohol der. Det vet du innerst inne. 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #10 Skrevet 28. mai 2012 Jeg er abs ikke sjalu og jeg liker at han har det gøy med venner. Hmmm... Dersom du ikke er sjalu hvorfor er du da så skeptisk?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #11 Skrevet 28. mai 2012 Han skal reise,turen er bestilt og hele gjengen er klar og gleder seg.Jeg stoler på han,men jeg også vet at det er mye lettere å gjøre ,,feile" ting på sånne steder enn på byturer eller hjemme.Som sagt jeg er ikke sjalu,men jeg kunne aldri tenkt meg å reise til et sånt sted med mine venniner.Føler ikke behov for å danse halvnaken,drikke meg dritafull og flørte med andre single folk mens jeg har en hjemme som jeg er kjempe glad i :)Alle er forskjellige og det må jeg nok akseptere.Eneste jeg kan gjøre er å kreve legeattest når han kommer tilbake hehe
Gjest en Skrevet 28. mai 2012 #12 Skrevet 28. mai 2012 Min kjæreste reiste til Amsterdam, Ibiza, Las Vegas (og you name it). Dette resulterte i krangler hver bidige gang. Jeg likte det absolutt ikke! Det viste seg at "elskeren" hans bodde 5 min unna oss i den lille hjembyen vår...
Puremercy Skrevet 28. mai 2012 #13 Skrevet 28. mai 2012 Eneste jeg kan gjøre er å kreve legeattest når han kommer tilbake hehe Stoler du ikke på kjæresten din? 1
Gjest "gjest" Skrevet 28. mai 2012 #14 Skrevet 28. mai 2012 Min kjæreste reiste til Amsterdam, Ibiza, Las Vegas (og you name it). Dette resulterte i krangler hver bidige gang. Jeg likte det absolutt ikke! Det viste seg at "elskeren" hans bodde 5 min unna oss i den lille hjembyen vår... Det er helt sjukt, kvinne.
Aeternitas Skrevet 28. mai 2012 #15 Skrevet 28. mai 2012 Altså, man drar ikke på "partytur" når man har kjæreste.. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #16 Skrevet 28. mai 2012 Man må kunne dra ut å reise selv om man har partner. Det handler alt i alt om tillitt. Det betyr ikke at han skal ha sex med alt som rører seg på ferieplassen, men at han kanskje trenger et avbrekk med gutta. At han er den eneste i forhold trenger heller ikke å være negativt, hvis dere har et stabilt forhold skulle ikke dette være noe problem så lenge dere stoler på hverandre. Min samboer reiste til magaluf med sine kompiser like etter vi ble sammen, dette har ikke vært noe problem for oss, hvis man vet at man vil ha den som sitter hjemme og venter blir det enda bedre å komme hjem å se hverandre igjen. Hvis du stoler på han synes jeg han bør få reise, sjangsen er ikke større for at han er utro der, enn at han er det rett bak ryggen din her hjemme. Er man utro så skuler man det godt. 1
Puremercy Skrevet 28. mai 2012 #17 Skrevet 28. mai 2012 Altså, man drar ikke på "partytur" når man har kjæreste.. Hvorfor ikke? Partytur er ikke det samme som sextur. Det er en tur hvor man fester og har det artig med venner i fremmede strøk. De fleste greier å holde seg uten sex i en uke eller to selv om de er på ferie. 2
Gjest Badabing Skrevet 28. mai 2012 #18 Skrevet 28. mai 2012 Bortsett fra at jeg synes partyturer i seg selv er litt...harry.., så ville jeg aldri nektet kjæresten min å gjøre det han har lyst til. Samboeren min driver med en type ekstremsport, og jeg hater det...inni meg. Jeg ville ikke likt at noen satte grenser for meg, og vil heller ikke gjøre det for andre. Man må stole på hverandre for å få det til å funke. 1
Gjest Badabing Skrevet 28. mai 2012 #19 Skrevet 28. mai 2012 Altså, man drar ikke på "partytur" når man har kjæreste.. Hvorfor ikke? En i familien drar på Roskildefestivalen hver sommer med gutta, og har gjort det siden Roskilde startet. Han er veldig streit resten av året.. Han og kona er et av de lykkeligste parene jeg kjenner, og de har vært sammen i over 30 år. Det nytter ikke å sette urimelige grenser for hverandre om man ønsker å leve sammen et helt liv.
zzn Skrevet 29. mai 2012 #20 Skrevet 29. mai 2012 Jøss, du har så sinnsykt mye fordommer, at halvparten hadde vært nok. Har vært på Ibiza veldig mange ganger, og er definitivt ikke slik du tror (eller håper..). Du skulle bare visst hvor mange barnefamilier som er der. Liker han elektronisk musikk så er der de beste han kommer til å oppleve. Ikke la dine fordommer og sjalusi stoppe det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå