Åselin Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Jeg har begynt å trene, for omtrent første gang. Jeg løper mye intervall, og trener endel styrke. Jogger også, og på sånn ellipsemaskin, men det gjør jeg mest fordi jeg føler jeg må... Synes intervall og styrke er gøy. Jeg har lyst til å finne et aktivitet/idrett som kan passe meg, men aner ikke helt hvor jeg skal begynne siden jeg aldri har trent noe spesielt før. Noen som har noen tips? Jeg vil gjerne ha noe som er god trening, trener hele kroppen, og gjerne både styrke og utholdenhet. Og som er gøy!
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Jeg har begynt å trene, for omtrent første gang. Jeg løper mye intervall, og trener endel styrke. Jogger også, og på sånn ellipsemaskin, men det gjør jeg mest fordi jeg føler jeg må... Synes intervall og styrke er gøy. Jeg har lyst til å finne et aktivitet/idrett som kan passe meg, men aner ikke helt hvor jeg skal begynne siden jeg aldri har trent noe spesielt før. Noen som har noen tips? Jeg vil gjerne ha noe som er god trening, trener hele kroppen, og gjerne både styrke og utholdenhet. Og som er gøy! Hva med crossfit? Ikke akkurat en veldig kjent konkurranseidrett, men det er mange konkurranser man kan delta i om det er ønskelig. Miljøet er også ganske sammensveiset. Du kan drive med det på egenhånd, men det anbefales å trene på et dedikert crossfitsenter som finnes (foreløpig) i disse byene: Bergen, Bodø, Bryne, Kristiansand, Oslo, Rygge, Trondheim, Sandnes. Hva er crossfit? - Koblingen peker til Crossfit Norges blogg. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 Kampsport som karate, boksing eller kickboxing (oppreist kampsport). Det er masse utholdenhet, og styrkeøvelser med hovedsaklig egen eller andres kroppsvekt. 1
Zakuro Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Kampsport som karate, boksing eller kickboxing (oppreist kampsport). Det er masse utholdenhet, og styrkeøvelser med hovedsaklig egen eller andres kroppsvekt. Holder med AB her, anbefaler kampsport av alle slag:) Kanonbra trening^^,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå