Chord Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 På denne siden står det om forskjellige dagligvarer man kan bruke i håret. F eks majones (som visstnok skal være en skikkelig proteinkur) og kontitorfarge. Konditorfargen skal ifølge artikkelen friske opp hårfargen. Noen som har prøvd noen av de tingene som står i artikkelen? Virker det?
Gjest Blondie65 Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Konditorfarge har jeg prøvd. Det var riktignok grønn konditorfarge og til bruk på kostymefest. Det gikk ikke ut igjen med det første. Anbefales ikke.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Majones funker. Hadde jeg hatt grønt, knallrød eller hår med andre slike crazy farger hadde jeg sikkert prøvd konditorfarge. Men kun da. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Jeg prøvde majones, men det er lenge siden nå da, og det var bare i tuppene da. Kjente håret ble litt fett etterpå, selv om jeg hadde brukt shampo for å skylle det ut. Hadde iaffal ikke noe effekt på mitt hår.
klumsa Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 Har ikke prøvd noen av de tingene men har prøvd most agurk blanda med olivenolje og egg. Det funka faktisk ganske bra
Wonders Skrevet 30. mai 2012 #6 Skrevet 30. mai 2012 slutt å tull, kjøp produkter, eller spøe en proff. Mange angrende kunder i frisørstolen sier; jeg skulle bare...
Gjest "gjest" Skrevet 30. mai 2012 #7 Skrevet 30. mai 2012 Jeg har brukt den der barnematdesserten på glass (banan/mango) som fuktighetskur, og den funket fjell.
Gjest BabyBlue Skrevet 30. mai 2012 #8 Skrevet 30. mai 2012 Jeg har brukt den der barnematdesserten på glass (banan/mango) som fuktighetskur, og den funket fjell. Stilig! Det kommer jeg også til å prøve : D
Gjest "gjest" Skrevet 30. mai 2012 #9 Skrevet 30. mai 2012 Stilig! Det kommer jeg også til å prøve : D Glad for å kunne hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå