^me^ Skrevet 3. juni 2012 #21 Skrevet 3. juni 2012 (endret) mine farger: rødt og hvitt Endret 3. juni 2012 av ^me^
Gjest Adriane Skrevet 4. juni 2012 #22 Skrevet 4. juni 2012 mine farger: rødt og hvitt Veldig fint med de hvite småblomstene sporadisk innimellom de røde rosene! Dere hadde definitivt svært gjennomført rødt-og-hvitt tema 2
Fantomina Skrevet 4. juni 2012 #23 Skrevet 4. juni 2012 mine farger: rødt og hvitt Jeg kan ikke noe for det, men jeg synes det ser skikkelig ut som jul! Jeg er ikke forlovet eller noe, men jeg drømmer om et bryllup i orange og rosa. Duker og alt sånt i hvitt, men detaljer og småpynt i rosa og orange. Det er så mange vakre blomster i disse fargene. Kjæresten min bare nikker og smiler og lar det gå inn det ene øret og ut det andre når jeg sier det
^me^ Skrevet 4. juni 2012 #24 Skrevet 4. juni 2012 Jeg kan ikke noe for det, men jeg synes det ser skikkelig ut som jul! Jeg er ikke forlovet eller noe, men jeg drømmer om et bryllup i orange og rosa. Duker og alt sånt i hvitt, men detaljer og småpynt i rosa og orange. Det er så mange vakre blomster i disse fargene. Kjæresten min bare nikker og smiler og lar det gå inn det ene øret og ut det andre når jeg sier det hehe, det er godt vi er ulike
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå