Gå til innhold

temafarger og tema

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker på dette om dagen. Har funnet et tema som passer oss godt og tror vi velger hvit, rød og sort for det passer med temaet.

Hva skal du ha? Farger og tema? er det vanlig og ha et spesielt tema? eller går de fleste for et klassisk temaløst brullup?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker på dette om dagen. Har funnet et tema som passer oss godt og tror vi velger hvit, rød og sort for det passer med temaet.

Hva skal du ha? Farger og tema? er det vanlig og ha et spesielt tema? eller går de fleste for et klassisk temaløst brullup?

Litt usikker på hva du legger i "klassist temaløst bryllup". Men vi går for hvitt og rødt. Jeg elsker rødt, og skal ha buketten av røde roser så dette vil gå igjen på invitasjonene, bordkort osv. Utover det har vi ikke noe spesielt tema hvis du tenker vinter/høst/sommer farger e.l.

Skrevet

Både gubben og jeg liker vintage så det har blitt ett slags tema for oss. Men det er mer tilfeldig enn planlagt.

Tema farger har vi ikke. Jeg liker alle farger og hadde nok ikke kunnet bestemme meg^_^

Skrevet (endret)

Svart, hvitt og sølv, med color splashes overalt. Har ikke klart å bestemme tema enda, men noe blir det.

Endret av Eplefe
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags tema snakkes det om? Type viking, hardrock, katter, safari, sirkus eller hva? Skjønner ikke helt hva som menes med tema i bryllup. Er ikke bryllup tema i seg selv da?

AnonymBruker
Skrevet

mange velger jo feks star wars, Lost, ringenes herre, middelalder eller kansje noe innen musikk som man liker. Vi skal ha pokertema da vi begge er pokerspillere og var igrunn derfor vi og traff hverandre.

Skrevet

Vi skal ha mye tre, hemptråder på vaser o.l. ellers grønt og blått (lyse duse toner med en del sort i) :)

AnonymBruker
Skrevet

mange velger jo feks star wars, Lost, ringenes herre, middelalder eller kansje noe innen musikk som man liker. Vi skal ha pokertema da vi begge er pokerspillere og var igrunn derfor vi og traff hverandre.

AB #5 igjen her.

Dette var nytt for meg, det var derfor jeg spurte. Har aldri verken hørt om, eller vært i bryllup med noen tema som det du nevnte der.

• Liker 1
Skrevet

Da vi begge er fargerik.. blir det hvitt,sølv,sort magenta og knall turkis :)

Skrevet

Vi har valgt å ha ganske sterke farger i vært bryllup. Nå gifter vi oss i sept så litt hint av høst blir det; brunt, oransj, gull og ivory.

Dog brudekjolen og buketten ikke kommer til å ligne på fargene i selve lokale, kommer vi til å bytte antrekk i løpet av kvelden og de matcher fargekombinasjonen vår.

Gleder meg!

• Liker 1
Skrevet

Vi skal ha et klassisk bryllup, litt amerikansk preget kanskje.

Runde bord, stoltrekk, høye oppsatser på bordene, utevielse og hele bryllupet blir i hvitt med noen innslag av lyserosa.

Gjest Adriane
Skrevet

Dette har vi ikke tenkt på og snakket noe særlig om ennå, men slik jeg kjenner samboer og meg selv, vil det nok gå i ganske duse farger - gjerne med innslag av en dus og mørk grønnfarge eller blåfarge. Min drømmebryllypsbukett er egentlig bare en liten bukett liljekonvall, men jeg tror dessverre ikke det vil la seg gjøre. Så da kommer jeg enten kun til å ha én vakker lilje, eller finner på noe annet enkelt. Det vil uansett være nøytrale farger tror jeg. Men jeg syns også at buketten på vedlagte bilde er helt nydelig, og kan vurdere noe sånt :)

Foto: Christina Børding

Gjest Solstråla88
Skrevet

Hos oss går det i Eplegrønt og hvitt. Friskt og koselig:)

AnonymBruker
Skrevet

Her blir det mørk lilla, lys lilla, grå, orange og svart med innslag av naturhvit.

Skrevet (endret)

Vi har rødt, svart og hvitt (og sølv) som gjennomgående tema. Med en litt rockabilly pin up swung på oss selv. Jeg skal ha hvit prinsessekjole med sølv på, men spriter denne opp med rød minihatt, rød veske og røde sko og skal ha pin up sminke og rockabilly hår. Bare røde og hvite roser i buketten med svart silkestoff (med hvite polkadotter, viss vi finner) Og bordet pyntes med røde roser i hvite hjerteformer med svarte sløyfer på.

Edit: Invitasjonene er også røde med hvitt og svart og perler, like bordkort. Fått veldig mye skryt fordi vi ikke har brukt hvite invitasjoner som så mange andre :jepp:

Endret av csj061
AnonymBruker
Skrevet

Vi har rødt, svart og hvitt (og sølv) som gjennomgående tema. Med en litt rockabilly pin up swung på oss selv. Jeg skal ha hvit prinsessekjole med sølv på, men spriter denne opp med rød minihatt, rød veske og røde sko og skal ha pin up sminke og rockabilly hår. Bare røde og hvite roser i buketten med svart silkestoff (med hvite polkadotter, viss vi finner) Og bordet pyntes med røde roser i hvite hjerteformer med svarte sløyfer på.

Edit: Invitasjonene er også røde med hvitt og svart og perler, like bordkort. Fått veldig mye skryt fordi vi ikke har brukt hvite invitasjoner som så mange andre :jepp:

ts her

Hørtes kult ut

vi skal og ha fargete invitasjoner i våre temafarger formet som pokersjetonger hehe. For mange er det sikkert harry men er veldig oss da. Og er jo litt artig når bryllupet gjenspeiler brudeparet.

Har og kjøpt inn bordkortstativ som er formet som hjerter, kløver, spar og ruter og tenkte og spesialbestille pokersjetonger med våre navn og dato for bryllupet og dekorere bordene med disse.

Har og lurt på om jeg skal få brodert inn hjerter og spar i kjolen min.

Vi skal jo og gifte oss i Las vegas for og gjøre det hele komplett da men ha fest her hjemme etter vi kommer hjem.

tror han synes det ville vært kult.

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke noe spesielt tema. Gikk mye i hvitt da. Og så hadde vi isblå krystaller i små hvite lykter på bordene. Brudebuketten var hvit med litt grønt og sølv i. Blomstene på bordet var røde roser med grønt rundt og litt sølv.

Såeh, litt all over the place :)

Skrevet

Vårt fargetema er mørk lilla, hvitt og sølv :)

Skrevet (endret)

Vi står mellom å ha mye hvitt og sølv med innslag av lilla,

eller

bruke mye røde roser og andre litt tradisjonelle og romantiske innslag - litt usikker på hva vi kan supplere med egentlig - kanskje ting i hvitt og sølv her også...?

Hva tenker dere? Jeg er veldig glad i lilla, og ikke så glad i rødt, men jeg elsker røde roser og vil veldig gjerne at brudebuketten skal bestå av bare røde roser - dette passer også godt til typen kjole jeg ser etter også... :sjenert:

Glemte å si at min tilkommende vil ha rødt...

Endret av Mady
AnonymBruker
Skrevet

VI giftet oss veldig enkelt, så jeg svarer bare som gjest.

Men i et bryllup jeg var i, var temaet "sommerfugl". Joda, sommerfuglene på bordet var himla søte, det skal de ha, men hvordan en regnskapsfører og en advokatsekretær kunne kobles til "sommerfugl" var langt over min fatteevne- og de fleste andres. Forloverne gjorde noen tapre forsøk på å knytte tråder, og det var som sagt sommerfugler strødd hist og her, men alt i alt ble det ganske kleint.

Moralen er: man kan ikke velge et tema hvis det ikke faktisk ER et tema.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...