Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestillte marocanoil fra feelunique senere etter å ha betalt gikk jeg inn på produktet igjen så ser jeg det står følgende beskjed under produktet Please note that Moroccanoil is available to customers in the UK only. Vil dette si at jeg ikke får dette produktet sent hjem? De har jo trukket fra kortet mitt allerede.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skriv en notis til feelunique om det, og de refunderer pengene fortløpende. Forresten kan du være glad du ikke fikk det!! Flere steder leser jeg om at mange er ikke fornøyde med maroccanoil fordi det egentlig er bare et lag silikon som legger seg pent utenpå håret mens det slites under det, så det er ikke anbefalt til hår i det hele tatt.

• Liker 2
Skrevet

Skriv en notis til feelunique om det, og de refunderer pengene fortløpende. Forresten kan du være glad du ikke fikk det!! Flere steder leser jeg om at mange er ikke fornøyde med maroccanoil fordi det egentlig er bare et lag silikon som legger seg pent utenpå håret mens det slites under det, så det er ikke anbefalt til hår i det hele tatt.

Ok, men hva med ren arganoil er det bedre.

Skrevet

feelunique sender noen moroccanoil-produkter, men ikke alle. Jeg har selv bestilt sjampo derfra og den kom fra uten problem. Send dem en mail og spør. Og btw, jeg var ganske fornøyd med oljen og har gått gjennom 3 flasker

Skrevet

ups, det la jeg ikke merke til når jeg bestilte i forgårs :S

Gjest kittycat
Skrevet

Fikk en sånn liten flaske med Maroccanoil med i et blad og elsket det fra første stund. Det er fordi det gir umiddelbar glans og sånn, men det er bare midlertidig. Det forbedrer ikke håret. Innholdet av argan olje er minimal, så bedre med ekte arganolje som fåes billig på nettet. Silikon er ikke bra, det gir glans, men trekker ikke inn i håret.

• Liker 1
Skrevet (endret)

fikk en mail igår at den er sendt så skjønner ikke noe jeg.

Endret av Curlyme
Skrevet

Det er flere som har fått dens endt selv om det står at de ikke gjør det, så om du har fått mail om at den er sendt så er den nok det :)

Skrevet

Det er flere som har fått dens endt selv om det står at de ikke gjør det, så om du har fått mail om at den er sendt så er den nok det :)

takk for svar heheh:) Det er jo bare fint.

Skrevet

Kanskje bare FeelUnique skriver på sidene sine at de ikke sender serien til Norge, for å gjøre de norske forhandlerne happy. ;) Hadde ikke forundret meg. Vet om flere som har fått denne serien til Norge uten problemer.

Skrevet

Jeg fikk den også selv om det sto at den bare sendes til UK :)

AnonymBruker
Skrevet

Ok, men hva med ren arganoil er det bedre.

Selvfølgelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...