PeuàPeu Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Plutselig en dag denne uken slutta dataen min å gå på. Kjekt! Derfor er jeg nå på utkikk etter en ny en, og tenker jeg skal kjøpe meg en minipc denne gangen. Jeg har ikke noen kunnskaper/erfaringer med minipcer, så jeg vet ikke helt hva jeg skal se etter. Er det så at alle har lite innebygget plass? Jeg vil helst betale så lite som mulig for en god PC! Jeg kommer til å bruke den til Internett surfing, lett redigering av bilder og spotify for det meste. Noen anbefalinger?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 En mini-pc/laptop kjennetegnes vel ved at skjermen er 10-12 tommer. Er du sikker på at du ønsker noe så lite? Rimelige varianter av disse har gjerne lav skjermoppløsning, og gjør at selv enkle oppgaver blir knotete. De har gjerne ikke så god innmat heller. Lagringsplassen er ikke noe problem i dag, med mindre du skal ha haugevis av HD-filmer eller lignende på disken. Med 320 GB = 320 000 MB kan du f.eks. lagre 64 000 bilder à 5 MB. Jeg ville gått for en 13-tommer med matt skjerm. En slik laptop er lett å ta med seg, og kan brukes ute uten at du får speileffekt i skjermen. Denne http://www.dustinhome.no/product/5010619649/hp-probook-4330s-ci3-2-3-4gb-320-13-3-w7p-veske/ tror jeg er et godt kjøp.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 det er ikke spesielt god lagrings plass på mini pcer generelt. ofte går de treigere vis du har mye på pcen. jeg kjøpe meg en mini pc etter den andre ble ødelagt. fungerer fint til nettbruk og ha noen bilder og skriverier på har noen filmer og faktisk. min heter Acer ASPIRE one happy . fin er den og. har en til mini den er mindre enn den her. men jeg husker ikke hvilket merke det var. den og er veldig god.
PeuàPeu Skrevet 28. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2012 En mini-pc/laptop kjennetegnes vel ved at skjermen er 10-12 tommer. Er du sikker på at du ønsker noe så lite? Rimelige varianter av disse har gjerne lav skjermoppløsning, og gjør at selv enkle oppgaver blir knotete. De har gjerne ikke så god innmat heller. Lagringsplassen er ikke noe problem i dag, med mindre du skal ha haugevis av HD-filmer eller lignende på disken. Med 320 GB = 320 000 MB kan du f.eks. lagre 64 000 bilder à 5 MB. Jeg ville gått for en 13-tommer med matt skjerm. En slik laptop er lett å ta med seg, og kan brukes ute uten at du får speileffekt i skjermen. Denne http://www.dustinhome.no/product/5010619649/hp-probook-4330s-ci3-2-3-4gb-320-13-3-w7p-veske/ tror jeg er et godt kjøp. Ja, jeg har en stasjonær hjemme, pluss samboers vanlige bærbar, så jeg tenker jeg skal kjøpe meg en som er lettere å ta med litt rundt Den dataen er helt sikkert god, men jeg håpa på noe litt rimeligere? det er ikke spesielt god lagrings plass på mini pcer generelt. ofte går de treigere vis du har mye på pcen. jeg kjøpe meg en mini pc etter den andre ble ødelagt. fungerer fint til nettbruk og ha noen bilder og skriverier på har noen filmer og faktisk. min heter Acer ASPIRE one happy . fin er den og. har en til mini den er mindre enn den her. men jeg husker ikke hvilket merke det var. den og er veldig god. Er du misfornøyd med noe på den? Hvor lenge har du hatt den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå