Gjest ? Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Size queens, hvorfor liker dere store peniser? Hva er så godt med en stor og hard kuk?
Gjest Sobril Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Kan du legge inn denne under seksualitet? Er lei av pikkprat under samlivsdelen!!
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 synes det er ganske selv forklarende hva som er deilig med en hard stor deilig penis! 4
Gjest ? Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 synes det er ganske selv forklarende hva som er deilig med en hard stor deilig penis! Jeg er mann, jeg forstår ikke det uten at du forklarer meg det. Hva er så mye bedre med en stor enn en normal penis? 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 Det er veldig deilig å kjenne at man blir fylt opp... 10
Sugerøret Skrevet 28. mai 2012 #6 Skrevet 28. mai 2012 totalt off topic, men når jeg leste tittel kom sangen opp En tissemann en tissemann... Bleeh 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #7 Skrevet 28. mai 2012 En stor penis når g- punktet. En normal penis når kun g- punktet i noen stillinger. En liten penis vil aldri nå g- punktet med kun penis, da må det fingrer til. Det er i hvert fall forskjellen for meg. 3
Gjest Bandit Skrevet 28. mai 2012 #8 Skrevet 28. mai 2012 En stor penis når g- punktet. En normal penis når kun g- punktet i noen stillinger. En liten penis vil aldri nå g- punktet med kun penis, da må det fingrer til. Det er i hvert fall forskjellen for meg. Jeg lurer på hvor g-punktet ditt ligger? G-punktet hos de fleste kvinner ligger en 4-5 cm inn. Da behøver man ikke store greiene for å rekke fram... 11
Gjest KateW Skrevet 28. mai 2012 #9 Skrevet 28. mai 2012 En stor penis når g- punktet. En normal penis når kun g- punktet i noen stillinger. En liten penis vil aldri nå g- punktet med kun penis, da må det fingrer til. Det er i hvert fall forskjellen for meg. Dette er utter bullshit. Mitt G-punkt kan stimuleres av lillefingeren min. Mine underlivsmuskler kan stramme rundt lillefingeren min. Jeg har aldri opplevd å IKKE bli fylt opp av en penis. 10
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #10 Skrevet 28. mai 2012 Jeg er mann, jeg forstår ikke det uten at du forklarer meg det. Hva er så mye bedre med en stor enn en normal penis? hvorfor er det deilig med en trang fitte? fordi du kjenner det godt. blir skikkelig fylt opp! spesielt når den er såpass stor at han må presse den skikkelig inn for det er nesten for trangt til å få den inn. jeg personlig er ganske så trang nedentil så trenger ikke monster pikk for å bli fylt opp. 4
Gjest "gjest" Skrevet 28. mai 2012 #11 Skrevet 28. mai 2012 Jeg har ingen problemer med at damer liker en stor kuk, de trenger bare ikke å mobbe de mindre utstyrte. 2
Adonis Skrevet 28. mai 2012 #12 Skrevet 28. mai 2012 En stor penis når g- punktet. En normal penis når kun g- punktet i noen stillinger. En liten penis vil aldri nå g- punktet med kun penis, da må det fingrer til. Det er i hvert fall forskjellen for meg. lol... 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #13 Skrevet 28. mai 2012 De som har stor vagina trenger er stor penis for å fylle den opp. Like barn leker best, som det heter.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 28. mai 2012 #14 Skrevet 28. mai 2012 Det som slår meg med alle disse stor penis-liten penis trådene er at de som er mest opptatt av størrelse er mannfolka! 13
Gjest uAnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #15 Skrevet 28. mai 2012 Jeg gjorde det slutt med eksen min delvis fordi han hadde for stor pikk, så for meg har størrelsen helt klart noe å si. 2
Gjest blackbird Skrevet 28. mai 2012 #16 Skrevet 28. mai 2012 Jeg gjorde det slutt med eksen min delvis fordi han hadde for stor pikk, så for meg har størrelsen helt klart noe å si. det er en bruker her som gjorde det slutt med kjæresten sin delvis fordi han hadde for liten.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #17 Skrevet 28. mai 2012 Det er sikkert ikke særlig gøy for en mann og kaste en pølse inn i en tunnell... Jeg synes uansett mindre peniser er bedre enn større, og jeg er ikke noe tunnell.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #18 Skrevet 28. mai 2012 Size queens, hvorfor liker dere store peniser? Hva er så godt med en stor og hard kuk? En TYKK stimulerer g-punkts veggen røffere og bedre og trykker på g-punktet kontinuerlig. G-punktet tåler litt mer trykk enn eks klitoris. En tykk/stor er deilig forde man virkelig føler at den " sprenger " musklene ut. Jeg er trang, såpass trang at mannen må bruke mye kraft for å klare å få den til å gli inn. Forde åpningen er trang. Det er en overveldende deilig følelse når han sprenger meg ut og det føles veldig tight og stramt. Gisper og skriker av extase...utrolig deilig. Desverre kan en liten aldri gjøre noe annet - enn å pirre meg til vanvidd...og orgasme kan bli litt vanskelig. Noe jeg vet - med erfaring med liten...derfor skuffende og turnoff med liten. Større sjangse å oppnå orgasme med en godt utstyrt mann - enn en med en " lille - finger " Har gode muskler. Så det er ikke MEG det står på...Er kvaliteten på utstyret + utholdenheten på mannen. Som ofte bestemmer om jeg kommer eller ikke. Samt at vi kjenner hverandre litt. Og vet hvilken rytme som funker for oss begge. 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #19 Skrevet 29. mai 2012 Desverre kan en liten aldri gjøre noe annet - enn å pirre meg til vanvidd...og orgasme kan bli litt vanskelig. Noe jeg vet - med erfaring med liten...derfor skuffende og turnoff med liten. Større sjangse å oppnå orgasme med en godt utstyrt mann - enn en med en " lille - finger " Har gode muskler. Så det er ikke MEG det står på...Er kvaliteten på utstyret + utholdenheten på mannen. Som ofte bestemmer om jeg kommer eller ikke. Samt at vi kjenner hverandre litt. Og vet hvilken rytme som funker for oss begge. Her røper du lang vei at du verken har kontroll på musklene eller er noen orgasmemaskin! Hurra, gullmusa har røpt seg og sier rett ut at hun sliter med orgasme av og til, og er avhengig av mannens tykkelse for å klare å komme. Kanskje gullmusa er litt mindre trang enn det skrytes av? Og kanskje østrogenbomben ikke er så lettantennelig som hun fortvilt prøver å fremstille seg? Velkommen til den virkelige verden! Hvis man er trang og har muskler kan man komme av en lillefinger når den er brukt riktig. Med andre ord kan en liten penis gi mye glede hvis man gidder å gjøre en innsats selv istedet for å ligge på rygg og vente på betjening! 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #20 Skrevet 29. mai 2012 Her røper du lang vei at du verken har kontroll på musklene eller er noen orgasmemaskin! Hurra, gullmusa har røpt seg og sier rett ut at hun sliter med orgasme av og til, og er avhengig av mannens tykkelse for å klare å komme. Kanskje gullmusa er litt mindre trang enn det skrytes av? Og kanskje østrogenbomben ikke er så lettantennelig som hun fortvilt prøver å fremstille seg? Velkommen til den virkelige verden! Hvis man er trang og har muskler kan man komme av en lillefinger når den er brukt riktig. Med andre ord kan en liten penis gi mye glede hvis man gidder å gjøre en innsats selv istedet for å ligge på rygg og vente på betjening! Ha ha ha . Det finnes ikke en kvinne i hele verden - som kommer like lett og raskt som meg. Jeg kommer også med stimulering DIREKTE på g-punktet med kunn 1 finger. Men da må han presse fingeren oppover mot g-punktsveggen. Det klarer faktisk en liten finger BEDRE enn en liten og tynn penis... En tykk penis masserer og rubber bortti området bedre ( mot g-punktsveggen ).Rett og slett forde den er tykkere. Nøkkelen må passe nøkkelhullet. Ferdig med den saken. Jeg er for FIN - til å nøye meg med småsaker. Så du trenger ikke å bekymre ded for mine orgasmer. Jeg får kunn de største og beste mennene. DE VELGER MEG...instinktivt. De ser vell at jeg er en " kvalitets - dame " med stor D...Og ikke nøyer meg med hva som helst. De våger ikke skuffe meg - kan jeg love deg. En fyr med liten pikk - tør ikke engang prøve seg på meg. Disse har hverken selvtillitt eller mot nok til å knulle en så fin dame som meg. De forstår instinktivt at jeg er VANT TIL Å FÅ DET BESTE. Enkelt og greit. Så kan mine mindre heldige medsøstre - ta de små baby-gulrotene...he he Jeg trekker det lengste strået - alltid : ) Er du GAL ? Tror du virkelig WW ligger å knuller på baby gulroter ??? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå