Gå til innhold

Skravletråd for januar/februar 2013

victorindia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kom nettopp frå jm, hovudet er godt festa og kjenner en del murring :-D

Spennende. Får håpe det skjer noe snart da.

Tror ikke hodet fester seg denne gang jeg... Men får se.

Har litt kynnere som er vonde av og til, men ikke mer enn det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de kynnerne betydde nok mer enn jeg trodde. han kom jo på nattan i full fart hjemme i senga.

Alt står bra til med alle og jeg kan ikke bli lykkeligere enn dette tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle som har født! Eg har begynt å lure på om babyen noken gong har lyst ut av meg! Eg er så vanvittig lei no, er i veke 41 i dag..skal på kontroll på fredag, håper dei vel å sette i gong då, om ingenting har skjedd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, gratulerer så mye wanita! Godt å høre at alt er bra med dere :)

Og til dere som venter enda, håper ventetiden snart er over slik at dere får møte nurkene deres! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, gratulerer så mye wanita! :)

Merket du ikke noe spesielt på kroppen, annet enn kynnere?

Nei...merka ingen ting. var de få kynnerne som var litt kraftigere enn de tidligere, men ikke mer enn det.

Før jeg fikk plutselige rier når vi skulle legge oss. Popp - ute! Det var den fødselen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var jo storfornøyd med mine 10 timer, syns det var kjapt jeg :ler:

Hehe...jeg husker ei jeg delte gang med sist, ho hadde holdt på i 55 timer. Det er lenge det. Blir svett bare med tanken. Så ho fikk være på barsel en hel uke tror jeg det var for å komme seg på med hjelp/avslastning.

Men aktiv fødsel i 5 timer eller 1 er ikke så stor forskjell syns jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy, det er lenge ja! Jeg aner ikke hvor lenge jeg var i aktiv fødsel, riene jeg hadde fram til 9 cm var jo helt ok og ingen (inkludert meg) trodde jeg hadde mer enn et par cm åpning :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg Wanita - for en effektiv fødsel :)

Føler veldig med deg Emas, her kom lillegutt 16 dager på overtid, men ventetida var fort glemt når han lå armene mine :hjerte:

21 timer med rier, også ble det hastesnitt til slutt. Nå bare koser vi oss hjemme med lilletassen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 dager? Oi.. jeg er nå tre dager på overtid og holder på å bli sprø... trodde ikke man venta så lenge lenger jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, 16 dagar ja, ikkje noke kjekt å gå å vente...i dag er eg 10 dagar over, blir satt i gang på onsdag, om ikkje noke skjer før. Då setter dei inn ballongkateter, som eg må gå med til torsdag, før dei evt prøver med hormonpiller...det kan altså ta fleire dagar før ungen kjem ut her i gården... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i byen er praksisen at man skal settes i gang senest 42+2.De ga meg modningspiller det tok bare noen dager før det begynte å skje noe, så per definisjon så hadde de jo satt i gang,,, kjipt at det er forskjellig praksis på det rundt om i landet. Noen steder setter de i gang på den 7 dagen

Håper det skjer noe snart da,er jo så fælt å gå sånn å vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Haukeland set dei inn ballongkateter på den 12 dagen etter termin, altså veke 42. Men i følge gynokologen eg snakka med på fredag (ei veke etter termin) kan det ta fleire dagar før en kjem i gang med fødsel ved induksjon..Håper virkelig at eg slepp det..Prøvd ulike kjerringråd, uten hell, så eg begynder å føle meg rådvill og lei :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler med deg Emas! Jeg ble igangsatt på dag 15 ved forrige fødsel. Fikk en modningspille og beskjed om at det enda kunne gå opptil tre dager før fødsel, men 8 timer etterpå var jenta mi født så det kan gå fort ved igangsettelse også:) Nå er du uansett snart i mål! Håper ventetiden går fort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vart visst ei lita mars-jente på oss! :-) onsdag vart eg sett i gang med kateter, det gav liten effekt, så på torsdag klokka 12 tok dei vatnet, og kl 0012, 1/3 kom jenta vår! 2 veker etter termin! Vi er super stolte og fornøgd med innsatsen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå gratulere med mars-jenta.

Og jenter som er født i mars blir meeeeget pene, det vet jeg alt om ;) ;) ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...