Wanita Skrevet 7. februar 2013 #641 Del Skrevet 7. februar 2013 Oi! I dag kom litt av slimproppen ut! kynnerne begynner å bli litt kraftigere enn før også, og kjenner endel nedpress. Da er vel modningen i gang. Håper hun holder seg inne til søndag minst, mannen er i utlandet nå Oioi...så spennende. Men husk...ingen fødsel før søndag....det er avtalen Ooo, så spennande Gaby! Risky buisness av mannen din å reise utenlands så nærme termin, håper at han kjem heim før fødsel Eg har menstermin i morgon, og mamma kjem på besøk i helga...Håper det ikkje blir fødsel mens ho er her på besøk... Du og har ikke lov til å føde før søndag Så da passer vel det greit eller? Ingen tegn på noe som helst her enda....og godt er jo det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 7. februar 2013 #642 Del Skrevet 7. februar 2013 Nei, stemmer det Hadde en kraftig mensverk nokre få minutt tidligare i dag, men ingenting no lenger...Tyder vel kanskje på at noko nærmar seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 7. februar 2013 #643 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg skal IKKE føde før på søndag! Da går jeg glipp av en familiebursdag på lørdag, og så rekker ikke mannen fram før da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobbi Skrevet 7. februar 2013 #644 Del Skrevet 7. februar 2013 Å så spennende Gaby! Håper babyen venter til søndag da, koselig å bli mamma på morsdagen Her er jeg ei uke på overtid i dag, og overhodet ingenting som tyder på at lilletass har tenkt seg ut.. *leeeeeeeei* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 7. februar 2013 #645 Del Skrevet 7. februar 2013 Det er veldig spennende! Og ganske skummelt Jeg har egentlig ikke noe tro på at det blir fødsel før tidligst til neste helg jeg da, men mamma er helt sikker på at det skal skje nå Åh, en hel uke over! Kjeeedelig... Men da vet du i det minste at innen få dager, da er du jo blitt mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakron Skrevet 8. februar 2013 #646 Del Skrevet 8. februar 2013 Oi, så spennende! Jeg stemmer for at dere alle får på søndag! 10.februar er en flott dag å ha bursdag på, det vet jeg alt om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 8. februar 2013 #647 Del Skrevet 8. februar 2013 8. februar er SÅ MYE BEDRE!!!!!!!! :hoppe: Jeg har fått verdens nydeligste skatt! 3980 g, 50 cm. 10 timer fra første ri til hun var ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 8. februar 2013 #648 Del Skrevet 8. februar 2013 Gratulerer så mye Gaby : Her har mest sannsynlig slimproppen gått i dag. Litt usikker, men kan ikke være noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakron Skrevet 8. februar 2013 #649 Del Skrevet 8. februar 2013 Hurra! Gratulerer så mye, Gaby! Håper det står bra til med deg og den lille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 8. februar 2013 #650 Del Skrevet 8. februar 2013 Gratulerer så masse, Gaby!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 8. februar 2013 #651 Del Skrevet 8. februar 2013 Takk, vi har det veldig bra! Gled dere, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 8. februar 2013 #652 Del Skrevet 8. februar 2013 Jøss....her har det skjedd ting. Gratulere så mye Gaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. februar 2013 #653 Del Skrevet 9. februar 2013 Gratulerer så mye! Akkurat like tung som M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobbi Skrevet 9. februar 2013 #654 Del Skrevet 9. februar 2013 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 10. februar 2013 #655 Del Skrevet 10. februar 2013 Jeg skulle liksom føde i dag tenkte jeg!!!!! Men ser ikke ut til at det skjer. Da må det skje noe veldig fort, og vil ikke ha styrtfødsel heller. *sukk* Da blir det ikke slik at alle barna har lik dato. jaja....det hadde vært morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobbi Skrevet 10. februar 2013 #656 Del Skrevet 10. februar 2013 Det tenkte jeg også at jeg skulle, men her skjer det ikke noe som helst Hadde jo vært så koselig å bli mamma på morsdagen. Håper virkelig jeg blir satt i gang når jeg skal på kontroll i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 10. februar 2013 #657 Del Skrevet 10. februar 2013 Vart ikkje fødsel her heller, men sterke kynnera og begyndande rier... Håper det blir fødsel snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 10. februar 2013 #658 Del Skrevet 10. februar 2013 Får nesten litt dårlig samvittighet av tjuvstarten men bare nesten! Det blir spennende å se når dere får møte babyene deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 15. februar 2013 #659 Del Skrevet 15. februar 2013 Termindag!! Har du født no, wanita? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 15. februar 2013 #660 Del Skrevet 15. februar 2013 Nei...skjer ingen ting. Var hos jordmor i går og jeg er helt myk og kan tøyes til 3-4 cm, men siden ikke hodet er festet og presser på så har jeg ikke åpning som er der. Men har fått litt kraftigere kynnere etter at ho røska... men ikke nok til at det blir fødsel kjennes det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå