Gå til innhold

Skravletråd for januar/februar 2013

victorindia

Anbefalte innlegg

Oi! I dag kom litt av slimproppen ut! :hoppe: kynnerne begynner å bli litt kraftigere enn før også, og kjenner endel nedpress. Da er vel modningen i gang. Håper hun holder seg inne til søndag minst, mannen er i utlandet nå :overrasket:

Oioi...så spennende. Men husk...ingen fødsel før søndag....det er avtalen :P

Ooo, så spennande Gaby! Risky buisness av mannen din å reise utenlands så nærme termin, håper at han kjem heim før fødsel :)

Eg har menstermin i morgon, og mamma kjem på besøk i helga...Håper det ikkje blir fødsel mens ho er her på besøk... ;)

Du og har ikke lov til å føde før søndag ;) Så da passer vel det greit eller? :P

Ingen tegn på noe som helst her enda....og godt er jo det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, stemmer det ;) Hadde en kraftig mensverk nokre få minutt tidligare i dag, men ingenting no lenger...Tyder vel kanskje på at noko nærmar seg? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal IKKE føde før på søndag! Da går jeg glipp av en familiebursdag på lørdag, og så rekker ikke mannen fram før da. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende Gaby! Håper babyen venter til søndag da, koselig å bli mamma på morsdagen :)

Her er jeg ei uke på overtid i dag, og overhodet ingenting som tyder på at lilletass har tenkt seg ut..

*leeeeeeeei*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig spennende! Og ganske skummelt :daane:

Jeg har egentlig ikke noe tro på at det blir fødsel før tidligst til neste helg jeg da, men mamma er helt sikker på at det skal skje nå :ler:

Åh, en hel uke over! Kjeeedelig... Men da vet du i det minste at innen få dager, da er du jo blitt mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende! Jeg stemmer for at dere alle får på søndag! 10.februar er en flott dag å ha bursdag på, det vet jeg alt om! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8. februar er SÅ MYE BEDRE!!!!!!!! :hoppe: :hoppe:

Jeg har fått verdens nydeligste skatt! 3980 g, 50 cm. 10 timer fra første ri til hun var ute.

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Gaby ::hoppendeglad:

Her har mest sannsynlig slimproppen gått i dag. Litt usikker, men kan ikke være noe annet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle liksom føde i dag tenkte jeg!!!!!

Men ser ikke ut til at det skjer. Da må det skje noe veldig fort, og vil ikke ha styrtfødsel heller.

*sukk*

Da blir det ikke slik at alle barna har lik dato. jaja....det hadde vært morsomt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenkte jeg også at jeg skulle, men her skjer det ikke noe som helst :( Hadde jo vært så koselig å bli mamma på morsdagen. Håper virkelig jeg blir satt i gang når jeg skal på kontroll i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei...skjer ingen ting.

Var hos jordmor i går og jeg er helt myk og kan tøyes til 3-4 cm, men siden ikke hodet er festet og presser på så har jeg ikke åpning som er der.

Men har fått litt kraftigere kynnere etter at ho røska... men ikke nok til at det blir fødsel kjennes det ut som

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...