Gjest Gaby Skrevet 2. februar 2013 #621 Del Skrevet 2. februar 2013 Siden vi nettopp har flyttet, så har jeg mye jeg kan gjøre om dagen. Men tar det i roolig tempo! Pakker ut og sorterer ting og tang, med gode pauser i mellom. Da sitter jeg på ræva i sofaen og strikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 2. februar 2013 #622 Del Skrevet 2. februar 2013 Skal hente ny bil neste lørdag, så nå kan egentlig lille holde seg i magen til neste søndag syns jeg MEn er vel typisk at nå kommer han bare på trass Ser for meg at det er enklere å reise med to barn enn tre barn Ihvertfall når en vil da være veldig nyfødt. Nei....satser på neste søndag. Fifin dag å få barn på tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 2. februar 2013 #623 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg skal i familiebursdag til helga, så mini må bare vente her også Tror ikke det blir før helga etterpå, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. februar 2013 #624 Del Skrevet 2. februar 2013 Her humper og går det. M er helt fantastisk og sover og spiser hele tiden, men hun er visst en kroppsjunkie og nekter å ligge for seg selv. Det er vanskelig, særlig når storesøster - som har vært hjemme med lungebetennelse hele uka - blir sjalu. Men, men...det hår seg vel til. Ellers er jeg i storform og vi koooser oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 2. februar 2013 #625 Del Skrevet 2. februar 2013 Så fint at dere koser dere Belle. Og vil nok og tro at alle parter tilpasser seg hverandre etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakron Skrevet 2. februar 2013 #626 Del Skrevet 2. februar 2013 Her går det også bra. Lillegutt vokser og blir stor Han her er også en kroppsjunkie, men det syns jeg bare er kos enn så lenge Ellers har jeg oppdaget at det er ikke bare bare å gå tur med vogn og en ivrig husky, så i dag har jeg og samboer vært på Bæreglede og kjøpt Angelpack - gleder meg til å teste den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. februar 2013 #627 Del Skrevet 2. februar 2013 Å bære i skikkelig bæretøy er helt fantastisk! Vi har en caboo og den er dødsgod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakron Skrevet 2. februar 2013 #628 Del Skrevet 2. februar 2013 Ja, jeg gleder meg til å ta den i bruk. Så bare hvor godt han fant seg til rette oppi der da vi prøvde den i butikken i dag - han ble snurt når vi tok av en type for å prøve en annen, for han rakk jo nesten å sovne oppi bæretøyet for hver prøving.. søtingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 3. februar 2013 #629 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg startet permisjonen på fredag, så har akkurat kommet i gang Gleder meg til å ha litt mer overskudd om kveldene! Akkurat nå er det knallvær i Trondheim, og nysnø. Mannen er på jobb og jeg er alene hjemme... har bare lyst til å dra i bakken jeg Knallføre i dag sikkert... men men er bare inne og prøver å gjøre husarbeid. Blir fort sliten og etter å ha vasket gulv er bekkenet stivt Ikke ble jeg ferdig heller før jeg måtte ta en hvil... jaja. Lurer på om jeg blir å kjede meg til uka... føles som om alle andre er opptatt med sitt og ikke har tid til å finne på noe med den høygravide. Sikkert bare jeg som er overfølsom for tida Håper baby holder seg inne til den 12. eller helst den 26. da storesøster skal feire ti årsdag... Greit at fødsel kan vente til vi er ferdige med det da det er ei som er redd for å ikke få all oppmerksomheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. februar 2013 #630 Del Skrevet 3. februar 2013 Hvem av dere er førstegangs, og hvem har barn fra før? Jeg er førstegangs, føler at de som har barn fra før tar ting så mye enklere, ikke så rart da siden de vet hva de går til på en helt annen måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. februar 2013 #631 Del Skrevet 3. februar 2013 Vi har jo A fra før og jeg merker at jeg er en million ganger roligere denne gangen. Det er jo ikke så lenge siden vi hadde en baby da, det er nok mye av grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 3. februar 2013 #632 Del Skrevet 3. februar 2013 Eg er førstegangs, kjenner at eg er litt stressa med at eg ikkje veit heilt korleis dette skal gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. februar 2013 #633 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Vi har jo A fra før og jeg merker at jeg er en million ganger roligere denne gangen. Det er jo ikke så lenge siden vi hadde en baby da, det er nok mye av grunnen. Ja, det må føles mye tryggere når man vet hva som venter! Ikke at det nødvendigvis blir likt da, men en viss ide har man jo om både fødsel og babytilværelsen Endret 3. februar 2013 av Gaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 3. februar 2013 #634 Del Skrevet 3. februar 2013 Førstegangs her også, og kjenner det litt på samme måte som Emas. Spennende tider fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 3. februar 2013 #635 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg har barn fra før, men jeg er mer stressa nå enn første gang. Men det har ikke med at jeg ikke er klar med ting til babyen f.eks. men er mer at jeg ikke vet hvordan det vil bli med to barn i huset. Å forberede seg til en var greit syns jeg, men to??? *skrekk* Og tenk om lillebror blir kolikkbarn og alt blir bare vanskelig? N er så rolig og lett å ha med å gjøre. Nå er jeg redd alt skal bli snudd på hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 3. februar 2013 #636 Del Skrevet 3. februar 2013 Ikkje minst er det spennande med fødsel og barseltid, håper at eg er i god form. Har vore så dårlig under graviditeten, så eg håper at energien kjem fort tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
illa236 Skrevet 4. februar 2013 #637 Del Skrevet 4. februar 2013 Lykke til alle som fortsatt venter det er godt å få babyen hos seg, men samtidig viktig å kose seg å nyte permisjonsdagene før fødsel også Og så har dere så fantastiske ting i vente! Selv om det er vondt å føde, er det noe av det største jeg har opplevd i livet, og jeg håper jeg får oppleve det igjen en gang Her er vesla 1 uke i dag og jeg kjenner en helt annen ro nå enn jeg gjorde da storesøster ble født. Lillesøster sover og spiser stort sett hele tiden, og som hos Belle og Sprellefant trives hun her også best tett inntil kroppen;) Ikke så mye barseltårer her denne gangen, men litt emosjonell fordi jeg ikke har så mye tid til storesøster nå i begynnelsen. Det er litt sårt for både henne og meg, men det går seg vel til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 7. februar 2013 #638 Del Skrevet 7. februar 2013 Oi! I dag kom litt av slimproppen ut! kynnerne begynner å bli litt kraftigere enn før også, og kjenner endel nedpress. Da er vel modningen i gang. Håper hun holder seg inne til søndag minst, mannen er i utlandet nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 7. februar 2013 #639 Del Skrevet 7. februar 2013 Ooo, så spennande Gaby! Risky buisness av mannen din å reise utenlands så nærme termin, håper at han kjem heim før fødsel Eg har menstermin i morgon, og mamma kjem på besøk i helga...Håper det ikkje blir fødsel mens ho er her på besøk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 7. februar 2013 #640 Del Skrevet 7. februar 2013 Ja, han har reisejobb.. Men det er jo derfor jeg er trygt plassert hos foreldrene mine, så det går jo bra uansett Mensterminen min er den 15. så det skal bli spennende og se når hun kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå