Gå til innhold

Skravletråd for januar/februar 2013

victorindia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye, Belle, kos dere masse fremover :)

Ligger an til å bli tråden for ekspress-fødsler dette :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho, ser ut til at nav endelig har fått ut fingeren når det gjelder foreldrepengene! Har ikke fått noe brev (ikke sjekket postkassen i dag enda) men har fått inn penger på konto for de siste dagene i januar. Så da har de vel godkjent meg, i alle fall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer :blomst:

To dager til termin her, men virker ikke som det skal skje noe med det første. Da jeg var på kontroll forrige uke hadde han ikke festet seg enda engang, lurer på om jeg må belage meg på å gå overtid :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :blomst:

To dager til termin her, men virker ikke som det skal skje noe med det første. Da jeg var på kontroll forrige uke hadde han ikke festet seg enda engang, lurer på om jeg må belage meg på å gå overtid :sjokkert:

Vet ikke om det har noe å si....husker med N at jeg var kontroll nesten en uke før han ble født, og da var ikke hodet festet. Men når jeg føda så var hodet festet....så vet ikke hvor lang tid de bruker på å feste seg. (ikke alltid de gjør det heller)

Jeg er veldig spent, nå føler jeg at ting kan skje når som helst. Ikke at jeg har noen tegn på noe, men det er 17 dager til termin, og N er født 17 dager før termin. Så nå føler jeg meg skikkelig gravid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wanita, du må for all del ikkje føde lenge før meg, vi har jo termin samme dag! Eg blir gal om du skal føde lenge før meg! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wanita, du må for all del ikkje føde lenge før meg, vi har jo termin samme dag! Eg blir gal om du skal føde lenge før meg! :grine:

Vi får samkjøre oss :P

Jeg syns den 10. er fin dato å føde på...hva syns du? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med dere, jenter? :)

Her går det bra, føler jeg har mer energi nå enn for noen uker siden. I dag kommer ny seng i hus, og så skal sprinkelsenga monteres opp. Koselig at babyen får sove i samme sprinkelseng som mamman hadde for 30 år siden :ler: Ny madrass da, såklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det greit, eg også er i bedre form enn eg har vore på lenge! Skikklig deilig, sjølv om eg absolutt ikkje kan skryte på meg å vere pigg og opplagt ;) Så koselig med seng som har gått i arv, Gaby. Her har vi alt klart til den lille melder sin ankomst, håper det ikkje er lenge til, for no er eg veeldig klar for fødsel!

Kva gjer dokke på dagtid, no når permisjonen har begynnt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...