Gjest Gaby Skrevet 24. januar 2013 #601 Del Skrevet 24. januar 2013 Oi, så fort! Gratulerer så mye med ei stor, flott jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakron Skrevet 25. januar 2013 #602 Del Skrevet 25. januar 2013 Gratulerer så mye, Belle, kos dere masse fremover Ligger an til å bli tråden for ekspress-fødsler dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 25. januar 2013 #603 Del Skrevet 25. januar 2013 Gratulere så mye Belle med jenta Så bra at du er i god form, ikke noe er bedre enn det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
illa236 Skrevet 25. januar 2013 #604 Del Skrevet 25. januar 2013 Gratulerer med jenta! Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobbi Skrevet 25. januar 2013 #605 Del Skrevet 25. januar 2013 Gratulerer, Belle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 25. januar 2013 #606 Del Skrevet 25. januar 2013 Woho, ser ut til at nav endelig har fått ut fingeren når det gjelder foreldrepengene! Har ikke fått noe brev (ikke sjekket postkassen i dag enda) men har fått inn penger på konto for de siste dagene i januar. Så da har de vel godkjent meg, i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
illa236 Skrevet 28. januar 2013 #607 Del Skrevet 28. januar 2013 Da kom lillesøster til verden i dag, en dag etter termin:) rask og grei fødsel, og ei foreløpig rolig frøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 28. januar 2013 #608 Del Skrevet 28. januar 2013 Aaaw, gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 28. januar 2013 #609 Del Skrevet 28. januar 2013 Gratulere illa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 28. januar 2013 #610 Del Skrevet 28. januar 2013 Gratulerer så masse til alle som har fått ut babyane sine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakron Skrevet 28. januar 2013 #611 Del Skrevet 28. januar 2013 Gratulerer så mye med veslejenta, illa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobbi Skrevet 29. januar 2013 #612 Del Skrevet 29. januar 2013 Gratulerer To dager til termin her, men virker ikke som det skal skje noe med det første. Da jeg var på kontroll forrige uke hadde han ikke festet seg enda engang, lurer på om jeg må belage meg på å gå overtid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 29. januar 2013 #613 Del Skrevet 29. januar 2013 Gratulerer To dager til termin her, men virker ikke som det skal skje noe med det første. Da jeg var på kontroll forrige uke hadde han ikke festet seg enda engang, lurer på om jeg må belage meg på å gå overtid Vet ikke om det har noe å si....husker med N at jeg var kontroll nesten en uke før han ble født, og da var ikke hodet festet. Men når jeg føda så var hodet festet....så vet ikke hvor lang tid de bruker på å feste seg. (ikke alltid de gjør det heller) Jeg er veldig spent, nå føler jeg at ting kan skje når som helst. Ikke at jeg har noen tegn på noe, men det er 17 dager til termin, og N er født 17 dager før termin. Så nå føler jeg meg skikkelig gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 29. januar 2013 #614 Del Skrevet 29. januar 2013 Wanita, du må for all del ikkje føde lenge før meg, vi har jo termin samme dag! Eg blir gal om du skal føde lenge før meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 29. januar 2013 #615 Del Skrevet 29. januar 2013 Wanita, du må for all del ikkje føde lenge før meg, vi har jo termin samme dag! Eg blir gal om du skal føde lenge før meg! Vi får samkjøre oss Jeg syns den 10. er fin dato å føde på...hva syns du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 29. januar 2013 #616 Del Skrevet 29. januar 2013 10. høyres ut som en god plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 29. januar 2013 #617 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg blir med på den jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 29. januar 2013 #618 Del Skrevet 29. januar 2013 Godt vi ikke skal føde på samme sted så det blir det føderushet den 10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 2. februar 2013 #619 Del Skrevet 2. februar 2013 Hvordan går det med dere, jenter? Her går det bra, føler jeg har mer energi nå enn for noen uker siden. I dag kommer ny seng i hus, og så skal sprinkelsenga monteres opp. Koselig at babyen får sove i samme sprinkelseng som mamman hadde for 30 år siden Ny madrass da, såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 2. februar 2013 #620 Del Skrevet 2. februar 2013 Her går det greit, eg også er i bedre form enn eg har vore på lenge! Skikklig deilig, sjølv om eg absolutt ikkje kan skryte på meg å vere pigg og opplagt Så koselig med seng som har gått i arv, Gaby. Her har vi alt klart til den lille melder sin ankomst, håper det ikkje er lenge til, for no er eg veeldig klar for fødsel! Kva gjer dokke på dagtid, no når permisjonen har begynnt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå