Gå til innhold

Skravletråd for januar/februar 2013

victorindia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Talte fysisk på kalenderen, jeg :ler:

Hvorfor ikke ;) blir jo like mange dager da vel...så lenge man teller rett da :fnise:

Sovna på sofaen i ste jeg. Så lenge klarte jeg å holde meg våken. Men nå er N i bhg og jeg har avslapning i sofaen med fødestuen før jeg skal ta noen telefoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også babyverden sin app, men den teller 40+2 så jeg blar alltid fram en dag. Da blir det riktig hos meg :ler:

Jeg må vel komme meg ut av senga og inn i dusjen, før jeg skal på kontroll hos legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg snakket med nav :daane: Grunnen til at jeg ikke har fått svar enda, er fordi lønningskontoret sendte inn en korrigering av inntektsopplysningene ifbm sykepenger, i slutten av desember. De hadde ikke tatt med beregning av provisjon, kunn fastlønn da jeg ble sykmeldt, og siden nav bruker sykepenger som grunnlag for foreldrepenger (om man er 100% sykmeldt), måtte det korrigeres.

Så da sitter jo selvfølgelig nav og "vurderer" denne korrigeringen nå da :roll: Så jeg måtte bare vente, sa damen. Herlig :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk brev forrige dagen - fikk innviglet max beløp jiipii! Var litt bekymret da det var mye rot på tampen av fjortåret, med ansettelse fra vikarbyrå til fast stilling, så konkurs og så en liten periode sykemeldt før jeg fikk tilbake jobben. Puh! Men, reagerte på en ting- det sto at jeg har perm til 3 oktober eller noe sånt. Jeg går ut i perm nå 1. februar. Det blir jo 8 mnd? Og vi som skal ha 100% dekning og ti mnd til sammen? Det stemmer jo ikke eller? Ferien er jo ikke tatt med der, den kommer jo utenom det står jo svart på hvitt? Noen som kan forklare meg det hm......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nav er noen pussige skruer :fnise: Jeg har i alle fall fått sykepenger inn på konto - og det ser ut til at de har "vurdert" at det korrigerte beløpet var ok. Så da burde de sende vedtaket mitt fortere enn svint!

Aner ikke noe om hvordan de beregner den perioden, Amber..

Det er stille her inne om dagen, driver alle og føder, eller? :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen føding her. :snurt: Må innrømme at jeg begynner å bli utålmodig nå. Sånn som i dag for eksempel...DET nydelige været, is på vann og sjø, A skal få prøve kjelken sin for første gang og jeg er ikke i form til å være med. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig! Håper jeg ikke må gå over termin, ser for meg at de siste dagene blir helt uutholdelige! Nå, med litt over tre uker igjen, er det jo bare spennende. Men etter termin, da VET man jo at det skjer innen så og så lenge uansett..

Har de siste dagene merket at om morgenen når jeg våkner, har jeg mensmurringer både foran og i korsryggen. Artig å kjenne at kroppen begynner å forberede seg, selv om det er noen uker igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen fødsel her. bare lite å si føler jeg.

Vært litt uvel i dag, men begynner å komme seg litt nå, så håper at jeg er i fin form i morgen. Pyyyton å gå rundt å være uvel...eneste jeg har gjort i dag er å gå fra sofa til kjøkken for å prøve å få i meg mat/drikke. Men har ikke blitt stort.

Men til middag ble det hamburger og pomfri for vi har vært på et "møte" med noen andre på pizza/burgershappe.

Og det var bare såååå godt i dag. Nam nam.....godt når det er sjeldent :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jenta vår kom i ekspressfart og var ute halv 6. 3980 g og 52 cm lang. Fødselen gikk over all forventning og jeg er i storform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...