Emas Skrevet 13. januar 2013 #521 Del Skrevet 13. januar 2013 Yes, 4 etasjes bleiekake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 13. januar 2013 #522 Del Skrevet 13. januar 2013 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 13. januar 2013 #523 Del Skrevet 13. januar 2013 og spiselig kake??? kake *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 13. januar 2013 #524 Del Skrevet 13. januar 2013 Nei, ikkje spiselig kake..men veldig mykje anna godt! har aldri vore på babyshower, kan anbefalest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 14. januar 2013 #525 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg har vært på to babyshower og det er jo veldig koselig. Men ikke noe jeg kommer til å arrangere for noen Syns det er litt rart og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 14. januar 2013 #526 Del Skrevet 14. januar 2013 Ja, men er det ikke enda mer merkelig å arrangere for seg selv ? Tviler at noen av mine venner engang tenker tanken, men det høres veldig koselig ut synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 14. januar 2013 #527 Del Skrevet 14. januar 2013 Tanken på at dei skulle arrangere babyshower for meg slo meg rett og slett ikkje! Eg har aldri vore i det sjølv og alle som var der er barnlause, så det var første gang det vart arrangert i gjengen. Synest det var litt flaut i starten, med all oppmerksomheta, men etterkvart var det berre stas! Å lage til shower for seg sjølv er vel litt som å lage utdriknikgslag til seg sjølv tenker eg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakron Skrevet 14. januar 2013 #528 Del Skrevet 14. januar 2013 Nå har jeg kommet hjem og ligger med verdens nydeligste guttebaby sovende ved siden av meg Han hadde ikke tenkt å vente til termin, så på fredag bestemte han seg for at han ville ut og hilse på - og det i en rasende fart! Det som viste seg å være vannet gikk på onsdag (var litt usikker først om det var vannet som gikk ), men fikk ingen rier. Det ble derfor planlagt igangsetting fredag 11.01, men det rakk de aldri - en undersøkelse av legen og festing av elektroder var alt som skulle til for at riene startet - 4 timer etterpå lå jeg med den lille gutten oppå brystet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 14. januar 2013 #529 Del Skrevet 14. januar 2013 Åååå, næmmen!! Gratulerer så mye med den lille gutten! Det gikk VELDIG fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. januar 2013 #530 Del Skrevet 14. januar 2013 Gratulerer så mye med baby! Her skjer det absolutt ingenting på modningsfronten engang, så selv om termin fremdeles er 4 dager unna kjenner jeg at jeg begynner å bli utålmodig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobbi Skrevet 14. januar 2013 #531 Del Skrevet 14. januar 2013 Gratulerer, Sprellefant - så hærlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakron Skrevet 14. januar 2013 #532 Del Skrevet 14. januar 2013 Takk alle sammen Ja, denne karen lå ikke på latsida når han først bestemte seg for å ut! Tro hvordan det blir med en evt neste fødsel når denne første gikk så kjapt! Skjønner at du begynner å bli utålmodig, Belle. Jeg rakk alrdi å bli det, jeg v jo så fast bestemt på at det ikke kom til å skje noe før termin. Ble litt småstressa når tanken slo meg at det kanskje var vannet som gikk.. "shit, nå er det ingen vei tilbake" ...som om det hadde vært det om en uke eller to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 15. januar 2013 #533 Del Skrevet 15. januar 2013 Gratulerer så mye! Har fortsatt 5 uker igjen jeg... er egentlig ikke så utålmodig, selv om jeg tenker myyye på fødsel om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 15. januar 2013 #534 Del Skrevet 15. januar 2013 Ååååå gratulere med minifant Sprellefant Sist fikk ikke jeg heller tid til å bli utålmodig, da kom han 17 dager før termin og jeg var helt sikker på at jeg kom til å gå over. Denne gangen er det verre, 31 dager igjen til termin og jeg er lei. Men har nok noe med at jeg har så vondt hver dag at jeg er lei det. Å ha baby i magen er jo bare deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 15. januar 2013 #535 Del Skrevet 15. januar 2013 33 dager igjen her, er ikke lei foreløpig! Selv om bekkenet blir verre og verre det er skikkelig irriterende, men jeg har blitt 100% sykmeldt sånn at jeg bare kan sitte i sofaen og ruge. Denne uka derimot er mannen borte på jobbreise, så da må jeg gjøre litt mer. Han dro på en storhandel for meg før han dro da, så kjøleskapet er fylt opp i alle fall! Snille mannen Mamma er helt overbevist om at mini skal komme før termin. Jeg prøver å ikke la meg affektere, da blir det noen lange uker på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 15. januar 2013 #536 Del Skrevet 15. januar 2013 Gratulerer, Sprellefant! Håper vår baby har lyst ut snart, sjølv om det er en måne til termindatoen..I dag faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
illa236 Skrevet 15. januar 2013 #537 Del Skrevet 15. januar 2013 Gratulerer så mye Sprellefant :-) Hvor mye før termin fødte du? Sist fødte jeg 15 dager på overtid, men denne gangen har jeg på følelsen at det blir før eller like rundt termindato. Spennende dager og uker for alle oss her inne nå altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakron Skrevet 15. januar 2013 #538 Del Skrevet 15. januar 2013 Takk for det alle sammen illa 236: Jeg fødte 9 dager før termin, vannet gikk 11 dager før. Sitter med poden på fanget, likevel er det litt rart å tenke på at han er MIN Er ikke lenge igjen til termin til noen nå! Blir spennende å se når de små gullene kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 15. januar 2013 #539 Del Skrevet 15. januar 2013 Sitter med poden på fanget, likevel er det litt rart å tenke på at han er MIN Den følelsen tror jeg på! Kan ikke helt se for meg at jeg skal få en egen baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakron Skrevet 17. januar 2013 #540 Del Skrevet 17. januar 2013 Ok, da har jeg fått bekreftet min skepsis ovenfor den ene ansatte på apoteket der vi bor... Sende samboer avgårde for å få tak i diverse ting til lillegutt, bl.a noe vi kan rense øyet med. Jeg ba samboer forklare at vi har en baby som vi tror er i ferd med å få øyekatarrm og at vi trenger øyebadevann eller noe annet å rense/vaske øyet med. Samboer formidler dette til den ansatte, og får til svar at "neeei, det tror jeg ikke vi har.. vet ikke helt jeg... du kan jo prøve disse". Hun sender med ham to vareprøver, og presiserer at den ene må ikke komme innpå øyet, den skal bare brukes på huden. Vet dere hva han fikk med?! Vareprøve på øyekrem for voksne og ØYESMINKEFJERNER!!! Er jeg frekk hvis jeg tar med disse produktene tilbake til apoteket og spør om de virkelig vil anbefale å bruke disse produktene på øyet til en baby?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå