Bolla! Skrevet 17. januar 2013 #541 Del Skrevet 17. januar 2013 Makan! Jeg ville absolutt tatt det med tilbake for å snakke med noen. Til og meg jeg som ikke jobber på apotek eller medisiner skjønner at det der er helt bak mål og at den personen som gav dere dette ikke skulle jobbet der i det hele tatt hvis h*n ikke forstår bedre. Gratulerer så mye med den lille forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakron Skrevet 17. januar 2013 #542 Del Skrevet 17. januar 2013 Takk for det Jeg er egentlig litt konfliktsky og syns sånne ting er litt kleint, samtidig har jeg veldig lyst til å gi de en tilbakemelding på dette.. er de som jobber på slike steder usikker på hva de skal anbefale må de da heller henvende oss til noen av de andre som jobber der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. januar 2013 #543 Del Skrevet 17. januar 2013 Herregud, det er det verste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 17. januar 2013 #544 Del Skrevet 17. januar 2013 What?! Går det virkelig an?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakron Skrevet 17. januar 2013 #545 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg mannet meg opp og dro tilbake til apoteket med vareprøvene. Hun jeg snakket med fikk hakeslepp da jeg fortalte hva som hadde skjedd. Hun tok med seg produktene og sporet opp den som hadde betjent samboeren min. Da hun kom tilbake etter å ha snakket med hun som hadde sendt med samboeren min disse produktene, beklaget hun sterkt og sa at hun må ha misforstått kraftig. Hun hadde forklart at hun trodde han skulle ha produkter til sin kone. Hun jeg snakket med spurte om jeg hadde øyetrøbbel og om han hadde kjøpt noe til meg også, om det var derfor hun hadde trodd det, og jeg sa at han kun dro til for å få noe til å rense irritert øye til en baby med, at han ikke hadde nevnt sin "kone". Hun beklaget igjen, sa at der ser man hvor viktig det er å høre ordentlig etter, og ga meg en liten rabatt på det jeg kjøpte.. tror ikke hun var helt fornøyd med det som hadde skjedd, men misforståelser skjer jo, og hun som hadde betjent samboeren min var ganske ung, muligens student eller noe.. jeg syns uansett det var greit å dra tilbake og få klarhet i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 17. januar 2013 #546 Del Skrevet 17. januar 2013 Veldig bra at du dro dit!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 17. januar 2013 #547 Del Skrevet 17. januar 2013 Så flott at du dro tilbake. Hadde det blitt gitt til riktig person hadde de nok brukt det på babyen.... Og når det gjelder øyekatar og guff på øyne til babyer så kan morsmelk dryppes på øye. Skal vist være veldig effektivt. Husker jeg gjorde det på N når han var baby (både lege, jordmor og helsestasjon som har anbefalt det). Og det er heller ikke uvanlig at så små får irritasjoner på øyet. Sikkert overgangen fra å leve ute i luft tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 18. januar 2013 #548 Del Skrevet 18. januar 2013 Har fortsatt ikke fått svar på søknaden om foreldrepenger. På mandag må jeg ringe! Jeg stresser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. januar 2013 #549 Del Skrevet 18. januar 2013 Jeg har heller ikke fått svar og kjenner jeg begynner å bli litt stressa pga det. Liker å ha ting klart. Når begynner permisjonen din og når sendte du inn papirene Gaby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 18. januar 2013 #550 Del Skrevet 18. januar 2013 Permisjonen starter den 28.01, sendte inn 14. desember.... Enn du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. januar 2013 #551 Del Skrevet 18. januar 2013 Min starter 1. februar og papirene sendte jeg rett før jul. Vært så greit å få bekreftet at alt er greit! Kunne fått en mail eller noe om at de har mottatt søknaden også, så slipper man å gå rundt å lure på om de har fått den i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 18. januar 2013 #552 Del Skrevet 18. januar 2013 Åh, jeg vet! Tenk om den er forsvunnet i posten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. januar 2013 #553 Del Skrevet 18. januar 2013 Den sjansen er vel ganske liten, de lever vel bare opp til ryktet sitt om å være trege av seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 18. januar 2013 #554 Del Skrevet 18. januar 2013 Hehe, ja men det hadde vært greit å vite det sikkert. Skal avlegge rapport på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 18. januar 2013 #555 Del Skrevet 18. januar 2013 Tips fra en snikleser: NAV er faktisk ganske gode til å svare på mail. Ved søknader og når jeg har lurt på hvordan det ligger an har jeg sendt mail til gjeldende NAV-kontor og fått svar på dagen hver gang i forhold til om de har mottatt søknad osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 18. januar 2013 #556 Del Skrevet 18. januar 2013 Aha, lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. januar 2013 #557 Del Skrevet 18. januar 2013 Takk for tips Citrus Spørs om jeg sender en mail over helgen om det ikke kommer brev i posten da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 18. januar 2013 #558 Del Skrevet 18. januar 2013 Jøss....de brukte ti dager på min søknad. Mottatt 4. januar, fikk svar 14. januar. Men da fikk jeg både brevet der det sto at søknaden var mottatt og at det kunne ta 2 mnd å behandle den, og brevet der det sto at søknaden var godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 18. januar 2013 #559 Del Skrevet 18. januar 2013 Hm..... Nå må det bli mandag i full fart her, sånn at jeg kan ringe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 18. januar 2013 #560 Del Skrevet 18. januar 2013 Hm..... Nå må det bli mandag i full fart her, sånn at jeg kan ringe. Hehe...kanskje jeg ikke skulle sagt noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå