Gå til innhold

Utvasking av kollektiv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i kollektiv med to andre. Vi deler kjøkken og bad. Vi har hybelen ut juni. De to andre bor i nærheten, jeg bor 4 timer unna. Jeg begynner å jobbe i hjembyen i begynnelsen av juni, mens de to andre har tenkt å bo her til slutten av juni. Jeg må altså få vasket ut av hybelen enten før jeg drar hjemover, eller en helg i midten av juni der jeg har fri. Med rommet mitt er det greit nok, men jeg er veldig usikker på hvordan vi bør gjøre det med fellesarealene. Dersom jeg vasker kjøkkenet i midten av juni og utleierne sjekker og godkjenner vasken, så skal jo fortsatt de to andre bo der etterpå og må dermed vaske en gang til før de drar. Om jeg vasker både kjøkkenet og badet må de også vaske det igjen senere, men da er de to på det. Vet heller ikke om utleierne vil komme på inspeksjon før vi alle har flyttet ut, og jeg har som sagt ikke anledning til å være med i slutten av juni.. Hvordan ville dere løst dette? Skal selvfølgelig snakke med alle partene og høre hva de sier, men vil gjerne ha noen råd i forkant. Viss ikke går jeg bare med på det de sier uansett :P

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta en storvask sammen med de to andre før du reiser. Så ordner de resten når de flytter.

• Liker 1
Skrevet

Eller vask ut av rommet ditt før du drar og betal deg ut av resten, om du har mulighet til det.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...