AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Ser mange sliter litt med å selge brudekjoler på Finn, men jammen er det ikke en utfordring å få kjøpt også. Jeg har prøvd på mange som ikke passer, fordi de jo er skreddersydd til den personen. Det er jo helt greit - men; Når jeg spør dem om mål, så er det omtrent ingen som kan oppgi det(de oppgir castørrelser, "jeg er sikkert 70-80 cm over bysten.....som om 10 hele cm ikke har en enorm betydning når det er glidelås i ryggen). I tillegg burde langt flere tilby seg å komme til kjøper med kjolen - dersom målene viser seg å være ganske like. Jeg skjønner at man ikke ønsker det dersom det er flere interesserte, men om 1 i halvåret viser interesse - hva er da problemet - om man har tilgang på bil og det er i samme by? Kjøperen er sannsynligvis veldig lei av å prøve masse kjoler uten hell(og bruke mange kvelder på dette) - dermed synker sjangsen for at de gidder stresse mer med det. Tilbyr selger seg å komme til dem, kan det hende de er villig til å prøve langt flere og dermed kanskje faktisk få solgt akkurat din. For ikke å snakke om de som svarer ekstremt tregt på spørsmål. Jeg sendte mail til en person for mange dager siden, og har fortsatt ikke fått svar. De aller fleste sjekker jo mail mer enn ei gang i uka, spesielt på arbeidsdager. Så: oppgi NØYAKTIGE kroppsmål&høyde i annonsen, og tilby deg å frakte kjolen for prøving dersom kjøperen virker seriøs, bor nogenlunde nærme og selv ikke har lett for å komme til deg. Det var en kjøpers frustrasjon 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Det jeg savner mest i annonsene er at det burde stå str i overskriften. Gidder ikke se gjennom en haug med kjoler som passer folk i str 36 når jeg selv bruker 46 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Høyde på den som kjolen er tilpasset til er også viktig. 3
Sophie-Ann Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Tråden er ryddet for avsporinger Sophie-Ann, mod 1
Daxi Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 Hvis den er ekte eller kopi, ikke alle som er like flinke til å formidle dette nei... 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #6 Skrevet 30. mai 2012 Jeg selger min kjole om noen vil kjøpe den, men jeg gidder ikke dra den med meg rundt omkring og hjem til folk for prøving, så viktig er det faktisk ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #7 Skrevet 30. mai 2012 Jeg selger min kjole om noen vil kjøpe den, men jeg gidder ikke dra den med meg rundt omkring og hjem til folk for prøving, så viktig er det faktisk ikke. TS her; nei, men da er det jo åpanbart ikke viktig for deg heller - gitt at det er få interesserte. Jeg skjønner dette dersom det ringer masse folk ofte, eller man ikke har tilgang på bil - men de jeg har snakket med virker ekstremt interessert i å selge(og svarer umiddelbart, gir inntrykk av at ikke mange har meldt interesse). Så da får man jo ikke solgt, da. Kjøperen får alltids kjøpt en annen kjole - det gjorde iallefall jeg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå