AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Hvordan er Cycling Interval timene hos Sats? Jeg går på spinningtimer, men har aldri forsøkt intervall-timene. Er det noen som kan si litt om hvordan disse timene er lagt opp?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Hvordan er Cycling Interval timene hos Sats? Jeg går på spinningtimer, men har aldri forsøkt intervall-timene. Er det noen som kan si litt om hvordan disse timene er lagt opp? De sykkelintervalltimene jeg var på på Sats var lagt opp slik at det var fem intervaller a fire minutter med tre minutters aktiv pause mellom. Så det er vel en eller annen variant av dette, muligens pyramideintervall. Ganske slitsomme timer hvis du følger oppfordringene om hvilken pulssone du skal ligge i.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Slitsomt regner jeg med at det blir. Ut fra det du beskriver stemmer det godt med hvordan jeg forestilte meg at det ville bli.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Slitsomt regner jeg med at det blir. Ut fra det du beskriver stemmer det godt med hvordan jeg forestilte meg at det ville bli. Hehe, men slitsomt er bra! Hvis du legger inn et par sånne timer vil du antageligvis merke at den generelle formen får seg en liten boost.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 Hehe, men slitsomt er bra! Hvis du legger inn et par sånne timer vil du antageligvis merke at den generelle formen får seg en liten boost. Jeg liker at det er slitsomt på treningen. Føler meg ganske bra etterpå, selv om det til tider er et helvete mens det står på...hehe. Jeg skal forsøke meg på et par slike timer og se hvordan det går:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå