Anne1975 Skrevet 2. februar 2004 #1 Skrevet 2. februar 2004 Jeg holder på med siste året av min grafisk desinger-utdannelse. Til våren er det altså tid for å søke jobb.... Lurer på om det er noen grafiske designere der ute som har peiling på hva som rører seg i bransjen for tiden - jeg kunne ha god bruk for noen tips... I øyeblikket er jeg bosatt i Stavanger(ca), men er innstilt på å flytte på meg hvis jeg får tilbud om en ok jobb. Håper noen har et par minutter til overs - jeg er takknemlig for alle tilbakemeldinger!
Joplaya Skrevet 2. februar 2004 #2 Skrevet 2. februar 2004 Sambo var ferdig utdannet for snart 4 år siden. Har bodd i Stavanger og Sandnes siden den gang. Han gikk uten jobb i nesten 2 år før han fikk jobb - da som noe helt annet. Lite med jobber for grafiske designere. Får håpe du er heldig. Sjeldent det blir ledige jobber, og når det først er noen som søker etter ansatte får de masse søknader og de plukker de med mest erfaring.
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2004 #3 Skrevet 5. februar 2004 :o De som er GOD får jobb. Uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå