AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 FOR DET FØRSTE: Ja, hufsa er skummel, ikke start en debatt om henne, svar heller på det jeg lurer på! Jeg lurer på om man fortsatt får kjøpt mummitroll filmer? Tenker da spesielt på den der de reiser til det fyrtårnet, den med gullfisken osv. Også lurer jeg på hvilken film 0:28 er ifra i denne videoen: Lurer også på hvilken film 0:35, 0:43, 1:02. 0:51 vet jeg er ifra gullfisken. 1:04/1:05 er ifra fyrtårnet. Har så utrolig lyst til å se dem igjen! Går det an å se dem på nettet bortsett fra Youtube? Ligger ikke så mange på Youtube.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Også leter jeg etter "Isfruen/Isdamen", et eller annet med en isdame. Også den der mummifamilien skal til et slikt stort hus, der de steller hagen (er mye trær rundt huset). Mummitrollet og "gjengen" leker også i en seng, også faller den gjennom gulvet. Mener å huske at det spøkte i huset eller noe. Jeg er så dårlig på å forklare og det er så lite jeg husker! Så husker jeg han med forstørrelsesglasset, at han malte huset sitt med mye blomster av en eller annen grunn. Også var det i en episode der de lagde en figur av mummimamma av alle blomstrene, stablet kasser med blomster og de fikk tak i svarte blomster til vesken hennes. Hjelp meg å finne disse episodene!
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Også leter jeg etter 23:03 i denne: Om neon kunne hjulpet meg hadde jeg blitt så fantastisk glad. Savner mummitrollfilmene.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=MX8l5N_rjIA&feature=related og 5:46 på denne. Skal slutte å poste så mye her nå, håper noen hjelper meg. :D
Gjest Elihol Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 Jeg følger denne tråden nå, lurer på hva isfruen/isdamen heter. Husker det bare ikke! Vet ikke om vi snakker om samme, men hun som rir på den snøhesten og fryser lille my til is ved å se på henne, i allefall. Og forresten - Hufsa er ikke skummel. Måtte bare si det. Stakkars Hufsa. Kan dessverre ikke hjelpe, lurer på mye av det samme selv.
felgen Skrevet 28. mai 2012 #6 Skrevet 28. mai 2012 Dvdene som heter barnas favoritter, og så Navmet på mummitrollepisoden er bra. Der tror jeg du vl finne alt du leter etter:) dette er de gamle episodene med originaldub, så bare riktige stemmer. Den ene episoden du leter etter, den om vinterdamen, tror jeg bare heter vinter i mummidalen:)
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #7 Skrevet 28. mai 2012 http://cdon.no/search?category=1769&q=mummitrollet&x=0&y=0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå