AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Noen som har prøvd Laura Mercier Tinted Moisturizer, og kan fortelle om sine erfaringer? Gjerne sammelikne de forskjellige versjonene dersom du har prøvd flere :-)
Honesty Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Jeg har den vanlige, i fargen Nude. Jeg falt for hypen, men egentlig synes jeg ikke den er så fantastisk. Fargen er i guleste laget for meg, og dekkevnen er moderat, som er OK for meg. Derimot synes jeg den legger igjen en seig hinne på huden slik at jeg må pudre over. Jeg har tørr hud, og den gir heller ikke noe særlig fukt. Jeg ville heller prøvd Nars, men jeg mistenker at fargene der er veldig gule. Den skal ha bedre dekkevne og en mer silikonaktig finish, og derfor ikke like klissete.
Chocoholic Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 (endret) Noen som har prøvd Laura Mercier Tinted Moisturizer, og kan fortelle om sine erfaringer? Gjerne sammelikne de forskjellige versjonene dersom du har prøvd flere :-) Jeg har prøvd oil free og illuminating, begge i fargen porcelain. Denne er veldig rosa og kan framheve urenheter og rødhet i huden. Oil free har ganske mye dekkevne sammenlignet med andre fargede dagkremer, og den gir ikke særlig med fukt - fuktighetskrem under er et must. Den sitter til gjengjeld veldig fint på huden, med mindre du har tørre partier som den "fester" seg til, og kan da se kakete ut. Denne gir meg litt urenheter i form av små "bumper" langs kjeven om jeg bruker den flere dager etter hverandre, og jeg er derfor avhengig av å veksle mellom denne og andre. Den holder seg fint hele dagen, til og med om sommeren. Illuminating fikk jeg en prøve av, men den var ikke helt for meg. Den var veldig glødende også og passer mye bedre for veldig tørre hudtyper - jeg så bare super oljete ut i løpet av noen timer. Det ble bedre om jeg bruker primer under, men det er litt bortkastet synes jeg. Jeg er også nødt til å bruke fuktighetskrem under denne eller så tørker huden min ut. Til gjengjeld fremhever ikke denne tørre partier. Det jeg har prøvd å bruke oil free i T-sonen og så illuminating langs kinnene, og det så faktisk veldig fint ut. Jeg fikk glødende hud som ikke så fet ut, men jeg kommer ikke til å fortsette å kjøpe begge fordi det blir for dyrt. edit: jeg har prøvd den fra NARS, og de er veldig gule og kommer i få farger, men hvis du finner en match så sitter den veldig fint på huden, dekker det den skal og samtidig ser veldig fin ut på. Endret 28. mai 2012 av Chocoholic
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Takk for svar begge! Jeg har faktisk prøvd den olje-frie versjonen selv, fikk en liten prøve på den for ganske leenge siden. Synes jeg kan huske at jeg likte hvordan den så ut på huden, men at den var for mørk og/eller oransje (hadde fargen Nude). Jeg bruker som regel mineralfoundation til vanlig (mest fordi det er det enkleste), men jeg synes det ser altfor pudrete ut om sommeren, når sola treffer ansiktet. Derfor tenkte jeg at det var greit å prøve noe flytende som ser naturlig ut, samtidig som jeg trenger litt dekkevne (har en del rødhet og kvisearr). Huden min er i utgangspunktet tørr og sensitiv, men jeg får likevel lett urenheter hvis jeg ikke passer på. Tenkte at jeg skulle prøve den i den lyseste fargen, Porcelain, men hvis den er veldig rosa så kanskje jeg dropper det. Det hadde jo evt. kanskje gått an å blande Porcelain og Nude, men tviler på at jeg orker å kjøpe 2 forskjellige. Tror kanskje jeg tar turen innom et parfymeri og sjekker ut hvordan den lyseste fargen er, men hvis det er kræsj så må jeg vel finne på noe annet Kanskje dere har prøvd Chanel vitalumiere Aqua foundation, enten i flytende eller kompaktform?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå