AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Bruker dere noen produkter som beskytter håret? hva bruker dere? Noen som har erfaring med redken eller paul mitchell sine sol produkter??
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 brukte den sol-sprayen til Redken når jeg bodde i et land hvor det var sol og veldig høy temp.. funka fint den! her hjemme gidder jeg ikke bruke noe
challenger Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Jeg bruker denne masken fra redken for "sommerhår". Og en solspray fra redken som jeg ikke fant noen link til nå, sikkert utsolgt. Fornøyd med begge to:)
Chocoholic Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Jeg bruker Joico K-pak sun therapy protective sun milk hver gang jeg skal ut i solen, og den gjør håret myyykt og fint, men ikke fett. Jeg bruker også ei solmaske en gang i uken som skal gjenoppbygge håret etter ytre påkjenninger som sol, klor, salt ++ - min er fra Matrix. Veldig fornøyd med produktene. Jeg har prøvd fra Redken, men den gjorde håret mitt ganske fett. Tror den er bedre hvis du har tørrere hår.
Gjest Badabing Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 Jeg bruker en beskyttende solspray fra KMS som jeg er veldig fornøyd med. KMS tester ikke på dyr, hvis du er interessert i det. Ikke Joico heller forøvrig, men den sun milken har jeg ikke prøvd.
Gjest kittycat Skrevet 30. mai 2012 #6 Skrevet 30. mai 2012 Kjøpte nettopp en uv-spray jeg skal bruke i sommert på Apotek 1 til halv pris; 57 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå