Ryvre Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Je har masse teite ting jeg bare må gjøre på min måte ellers blir det likson ikke riktig. La meg ta et par eksempler; Mariekjeks; de må spises med rette siden opp og jeg må ta første biten slik at den knekker i to like deler Påkledning; når jeg ta på meg bukse, ahorts, truse, skjørt så må jeg løfte det høyre beinet først. Har testet å begynne med det venstre, men sa mister jeg balansen bare. Om jeg har løftet det høyre først så går det helt fint å løfte det venstre etterpå Vannglass; jeg må skylle glasset 3 ganger før jeg kan fylle det med vann og drikke det Så hva er dine teite ting?
Gjest kittycat Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 Jeg har også prøvd å løfte venstre benet først bare for å sjekke, men det gikk ikke! jeg.. kommer ikke på noe x)
Gjest .-L-. Skrevet 27. mai 2012 #3 Skrevet 27. mai 2012 (endret) Hehe, i forelesning, så vil jeg helst sitte slik at jeg enten må se rett fram, eller må se litt til høyre. Å måtte snu hodet til vestre for å se blir bare feil Endret 27. mai 2012 av .-L-. 1
Gjest Koala Lompa Skrevet 27. mai 2012 #4 Skrevet 27. mai 2012 Vannglass; jeg må skylle glasset 3 ganger før jeg kan fylle det med vann og drikke det Jeg gjør også det! En periode var jeg helt besatt på å gjøre alt 3 ganger..ble veldig slitsomt i lengden..Men det med å skylle glasset 3 ganger har jeg aldri klart å slutte med. Jeg må spise potetgull etter størrelsen. Når jeg tar en neve så spiser jeg de små flakene først. Unntaket er om ett flak har masse krydder, da gjemmer jeg det til slutt sammen med de store flakene.
Ryvre Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2012 Haha, jeg er også sær på potetgullet. Om jeg tar en neve så må jeg dandere de oppå hverandre og jeg spiser helst ikke ødelagte flak. De med mest krydder er selvfølgelig de beste 1
nickless Skrevet 27. mai 2012 #6 Skrevet 27. mai 2012 Kvikklunsj må undersiden bites av først. Knekkebrød må smøres på hull siden.Jeg har fast stol når familien spiser (det har vi alle 4 )Jeg sminker høyre øye først,napper høyre bryn først. Jeg sminker meg naken! Dusj,krem,sminke,påkledning,hår. Da blir jeg finest,haha!!!
Lady Lovelylocks Skrevet 27. mai 2012 #7 Skrevet 27. mai 2012 (endret) Skyller alltid glasset hvis jeg skal drikke vann. Hvis jeg ikke drikker opp alt i en slurk må jeg tømme ut resten og fylle på nytt. Må også gå på høyre side av folk.. Endret 27. mai 2012 av ThePink 4
Gjest Meridius Skrevet 27. mai 2012 #8 Skrevet 27. mai 2012 - Fast stol ved spisebordet. - Skylle glasset 2-3 ganger før bruk. - Seigmenn må alltids parteres, et lem om gangen. Been there done that. Har ikke slike sære vaner lengre. 1
Tabris Skrevet 27. mai 2012 #9 Skrevet 27. mai 2012 - Jeg vil helst gå på høyre siden av folk. - Når jeg spiser risengrøt, må jeg alltid ha kanel på først, deretter sukker - Spiser jeg en skive grovbrød, spiser jeg alltid fra "bunnen" og opp. Jeg sparer den mørke skorpa til sist, for den er best.
Gjest Meridius Skrevet 27. mai 2012 #10 Skrevet 27. mai 2012 (endret) Skyller alltid glasset hvis jeg skal drikke vann. Hvis jeg ikke drikker opp alt i en slurk må jeg tømme ut resten og fylle på nytt. Sånn var det før - Jeg vil helst gå på høyre siden av folk. Det gjør jeg pågrunn av praktiske årsaker - Når jeg spiser risengrøt, må jeg alltid ha kanel på først, deretter sukker Jeg også, fordi det tar seg bedre ut - Spiser jeg en skive grovbrød, spiser jeg alltid fra "bunnen" og opp. Jeg sparer den mørke skorpa til sist, for den er best. Jeg har aldri skjønt greia med spare det beste til slutt. Ting smaker tusen ganger bedre når man er ordentlig sulten, og tenk om du ikke orker å spise godbitene etterpå... Svar i blått. Endret 27. mai 2012 av Meridius 2
Fandenivoldsk Skrevet 27. mai 2012 #11 Skrevet 27. mai 2012 -Knekkebrød skal smøres på siden UTEN hull, jeg syns det er ekkelt å få masse smør/pålegg oppi hullene. Æsj, æsj. -Bananskall skal deles i tre deler! -Is skal slikkes på, aldri bites. -Tråkker jeg på et kumlokk med venstre fot, må jeg tråkke på neste kumlokk med høyre fot. -Volum skal være innstilt på tall som slutter med 2, 3, 5, 7 eller 8. Har prøvd mange ganger å sette volumet til, tja, 39 for eksempel, men det blir feil!
annemette Skrevet 27. mai 2012 #12 Skrevet 27. mai 2012 - Jeg vil helst gå på høyre siden av folk. - Når jeg spiser risengrøt, må jeg alltid ha kanel på først, deretter sukker - Spiser jeg en skive grovbrød, spiser jeg alltid fra "bunnen" og opp. Jeg sparer den mørke skorpa til sist, for den er best. Det med risgrøten er jo logisk. Tar man på sukkeret først så smelter det pga varmen. :-)
Gjest Mori Skrevet 27. mai 2012 #13 Skrevet 27. mai 2012 Volum må stilles på partall, og helst 22,24, det er passelig høyt så jeg ikke hører meg selv synge, for det er stygt Må også skylle glass noen ganger før jeg drikker av det. Folk har faktisk blitt lettere fornæmet og spurt "tror du ikke jeg vasker opp skikkelig?", og jeg tenker "joda, det er bare jeg som er gal, ser du". Og liker å ha folk på min høyre side når vi går, noen ganger er jeg mer bevisst på det enn andre, da går jeg rundt personen og stiller meg på "rett side".
annemette Skrevet 27. mai 2012 #14 Skrevet 27. mai 2012 (endret) Tar alltid på sokkene til slutt Tacofyll MÅ legges i riktig rekkefølge. (som er: kjøtt, salat, tomat, agurk, mais, salsa, rømme/kesam, ost.) Endret 27. mai 2012 av annemette
Ryvre Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #15 Skrevet 27. mai 2012 Tacofyll MÅ legges i riktig rekkefølge. (som er: kjøtt, salat, tomat, agurk, mais, salsa, rømme/kesam, ost.) Nei nei, slik skal det gjøres: Salat Løk Agurk Salsa Rømme Og SÅ kan man ha på kjøttet Og bruker man ost så skal det mellom agurk og salsa
Gjest energibånd Skrevet 27. mai 2012 #16 Skrevet 27. mai 2012 - Når jeg skal drikke vann eller juice, må det drikkes fra glass, samme gjelder vin også, det må drikkes fra vinglass. Må også skylle glasset flere ganger før jeg fyller på med drikke. - Når jeg kommer hjem fra universitet må jeg rydde før jeg begynner å lage mat, kan ikke spise når det er rotete i leiligheten\hybelen. - Må dobbeltsjekke at lommebok, visakort, husnøkler, kamera, ipod og mobil ligger i veska eller ryggsekken når jeg kommer inn døra, har jeg glemt å gjøre det, får jeg fnatt og løper for å sjekke at alt ligger i sekken
Cata Skrevet 27. mai 2012 #17 Skrevet 27. mai 2012 Hvorfor skyller vi egentlig et rent glass før vi drikker av det. (Jada, jeg skyller en gang eller to jeg også før jeg fyller det med drikkevann...) Er også enig i at høyrebenet må først ned i buksebeinet, ellers blir det bare rot. Men sukkeret må på grøten før kanelen
halu Skrevet 27. mai 2012 #18 Skrevet 27. mai 2012 - jeg må feks stå opp 10 45, det funker ikke med 10 43. - Glasset må skylles 2 ganger - Jeg må spille det samme spillet på mobilen før jeg legger meg - Jeg må alltid telle hvor mange timer jeg får sove før jeg legger meg - volumet må stå på hele tall.
Gjest Elihol Skrevet 27. mai 2012 #19 Skrevet 27. mai 2012 - Jeg må rive i stykker alle ark (og andre ting som kan rives lett) før det kastes i søpla. - Jeg må ha et nytt glass hver gang jeg skal ha noe nytt å drikke, for eksempel om jeg har drukket et glass vann, og så skal ha cola. - Alt av volum på tv, musikk etc må være et partall, og aller helst 10, 20, 30 osv. - Uansett hva jeg skal på pcen, må jeg ha enkelte faner i riktig rekkefølge. Facebook lengst til venstre, se.no/tv, så hotmail.com. Selv om jeg ikke nødvendigvis skal sjekke tv-programmet eller mail... De jeg kom på i første omgang, kommer nok på mer.
Gjest Meridius Skrevet 27. mai 2012 #20 Skrevet 27. mai 2012 Jeg glemte å si at jeg foretrekker å ha drikker i glass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå