Gjest .-L-. Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Jaja, når jeg skulle lære meg å flørte for 4 år siden, så begynnte jeg faktisk med å tulle litt med noen jenter på msn for å få prøvd meg litt frem. Hehe, var sikkert bare rart for deres del xD Uansett, jeg ville jo egentlig bare lære meg å være normal og kunne flørte med jenten jeg likte uten å fryse helt opp. Det ordnet jo seg, men av en eller annen grunn, så ga jeg blanke i hele nettgreiene. Så jeg må ærlig innrømme at jeg er like grønnsak når det kommer til å flørte på chat, som jeg var for 4 år siden Synes det er skikkelig rart jeg! og jeg tenker jo at det kanskje er lurt å få dette på stell også. Facebook kommer liksom ikke til å forsvinne med årene. Hvordan flørter kg folka på chat?
Gjest Cuntzilla Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 Personlig synes jeg det beste er å bare chatte om løst og fast uten å være så opphengt i sjekkelinjer og virtuell blunking. Jeg blir interessert når jeg ser intelligens og humor, når man opplever at man faktisk har veldig god kjemi. Å få komplimenter er uinteressant, det samme er forsøk på å vri alt over på sex hele tiden. Det er også forferdelig kjedelig å ha den vanlige samtalen om hva man driver med og hvilke filmer man liker. Vær litt original. Det er såre enkelt å skille seg ut i nettdating-mengden, jeg aner ikke hvorfor så få ser ut til å ha knukket den koden. Et annet tips er å droppe barnslige smileys xD
Gjest Elihol Skrevet 27. mai 2012 #3 Skrevet 27. mai 2012 Synes det er umulig å flørte på nettet. Da blir det som regel slik som Cuntzilla beskrev her. Å få komplimenter er uinteressant, det samme er forsøk på å vri alt over på sex hele tiden.
Gjest .-L-. Skrevet 27. mai 2012 #4 Skrevet 27. mai 2012 (endret) Personlig synes jeg det beste er å bare chatte om løst og fast uten å være så opphengt i sjekkelinjer og virtuell blunking. Jeg blir interessert når jeg ser intelligens og humor, når man opplever at man faktisk har veldig god kjemi. Å få komplimenter er uinteressant, det samme er forsøk på å vri alt over på sex hele tiden. Det er også forferdelig kjedelig å ha den vanlige samtalen om hva man driver med og hvilke filmer man liker. Vær litt original. Det er såre enkelt å skille seg ut i nettdating-mengden, jeg aner ikke hvorfor så få ser ut til å ha knukket den koden. Et annet tips er å droppe barnslige smileys xD Jeg synes bare det blir så vanskelig å skape noe som helst på chat. Det er lettere ute når man kan se hvordan folk reagerer på hva en sier. Det er også mye lettere å komme unna med ting face to face. Driter man på draget på chat så er det vanskelig å rette opp i det. Jeg har aldri brukt noen pick up lines eller whatever så det er ikke noe problem. Å dra ting inn på sex kan være veldig gøy, men ikke slik som i eksempelet Kate W kom med i den andre tråden. Det blir bare tull. Ellers så er det også slik at for at chatten skal være gøy, så er det for min del, veldig avhengig av at den andre personen bidrar med noe også. Dersom jeg starter noe tull, og den andre ikke spiller med på det, så blir det bare en stereotypisk samtale, noe jeg ikke finner alt for spennende egentlig. Jeg skal tenke over å droppe smileysene. De også grei å bruke for å "sile" ut de som blir for seriøse for meg. Kan ta å teste ut dropping av smileys når eksamenskaoset er over. Endret 27. mai 2012 av .-L-.
Gjest Elihol Skrevet 27. mai 2012 #5 Skrevet 27. mai 2012 Jeg skal tenke over å droppe smileysene. De også grei å bruke for å "sile" ut de som blir for seriøse for meg. Kan ta å teste ut dropping av smileys når eksamenskaoset er over. Jeg liker smilefjes, synes de kan bidra til å vise reaksjoner, samt virke gladere. Bare man ikke bruker en til hver setning, eller slike litt rare; xD :3 :* osv. Men en; i blant er bare hyggelig.
Gjest .-L-. Skrevet 27. mai 2012 #6 Skrevet 27. mai 2012 Jeg liker smilefjes, synes de kan bidra til å vise reaksjoner, samt virke gladere. Bare man ikke bruker en til hver setning, eller slike litt rare; xD :3 :* osv. Men en; i blant er bare hyggelig. The mighty xD, sitter dypt og blir vanskelig å kvitte seg med
Admeliora Skrevet 27. mai 2012 #7 Skrevet 27. mai 2012 Jeg synes bare det blir så vanskelig å skape noe som helst på chat. Det er lettere ute når man kan se hvordan folk reagerer på hva en sier. Det er også mye lettere å komme unna med ting face to face. Driter man på draget på chat så er det vanskelig å rette opp i det.. Jeg har aldri brukt noen pick up lines eller whatever så det er ikke noe problem. Å dra ting inn på sex kan være veldig gøyt, men ikke slik som i eksempelet Kate W kom med i den andre tråden. Det blir bare tull. Ellers så er det også slik at for at chatten skal være gøy, så avhengier det veldig av den andre personen også. Dersom jeg starter noe tull, og den andre ikke følger med. Så blir det bare en stereotypisk samtale, noe jeg ikke finner alt for spennende egentlig. Jeg skal tenke over å droppe smileysene. De også grei å bruke for å "sile" ut de som blir for seriøse for meg. Kan ta å teste ut dropping av smileys når eksamenskaoset er over. Jeg synes smileys er en fordel når man snakker på nett eller sms. Det erstatter liksom litt av kroppsspråket som man ikke får med seg ellers når man ikke er fysisk sammen.
Gjest Cuntzilla Skrevet 27. mai 2012 #8 Skrevet 27. mai 2012 Jeg tullet litt med den smileyen, er bare det at noen bruker litt vel mange. Og på nettet kan jo småting som det faktisk ha veldig mye å si for om den andre kjenner interesse! Men husk at folk er forskjellige -L-. Jeg ser jo f.eks. her på KG at mange flørter på en måte som jeg synes er veldig lite sjarmerende, men det ser jo ut til å fungere for dem. Det viktige er vel i bunn og grunn den gamle regla med å være seg selv. Men da må man også vise seg selv, og det gjør man ikke når man bare kommer med oppbrukte flørtefraser og blunkesmileys. Min noe begrensede opplevelse med "nettvenner" er begrenset nettopp fordi det ble veldig fort kjedelig når alle skrev nøyaktig det samme og det var langt mellom de hvor man kunne skjelne en personlighet bak frasene.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #9 Skrevet 27. mai 2012 Humor og skriftlig kjemi er superviktig, men jeg synes komplimenter og til og med noe sex/fysisk relatert også kan være kult. Men kanskje best etter at en faktisk har møttes. Å få høre av en som såvidt har sett en på bilder hvor pen og interessant man er synes jeg ikke er særlig troverdig. 1
Niennas Skrevet 27. mai 2012 #10 Skrevet 27. mai 2012 Min erfaring er at noen klarer å få frem personligheten sin skriftelig, mens andre rett og slett ikke klarer det. Tror det har mye å si hvor mye/lite smileyer du bruker, når du bruker dem, tegnsetting og at du er bevisst på at ting ikke alltid leses sånn som du skriver det. Noen er enkle å flørte med, mens andre virker direkte gørrkjedelig på nettet, selv om de egentlig ikke er det.
Gjest .-L-. Skrevet 27. mai 2012 #11 Skrevet 27. mai 2012 (endret) Men husk at folk er forskjellige -L-. Jeg ser jo f.eks. her på KG at mange flørter på en måte som jeg synes er veldig lite sjarmerende, men det ser jo ut til å fungere for dem. Hehe, er med på hva du sier og er egentlig ganske enig. Det viktige er vel i bunn og grunn den gamle regla med å være seg selv. Men da må man også vise seg selv, og det gjør man ikke når man bare kommer med oppbrukte flørtefraser og blunkesmileys. Min noe begrensede opplevelse med "nettvenner" er begrenset nettopp fordi det ble veldig fort kjedelig når alle skrev nøyaktig det samme og det var langt mellom de hvor man kunne skjelne en personlighet bak frasene. Dersom folk ikke kjenner meg, og jeg er meg selv på chat. Så vil jeg nok oppfattes/fremstå som veldig rar Kan ikke si at jeg bryr meg så mye om det akuratt på kg, men på facebookchaten og ute, så er jeg mye mer bevisst på hvordan jeg fremstår. Endret 27. mai 2012 av .-L-.
Gjest .-L-. Skrevet 27. mai 2012 #12 Skrevet 27. mai 2012 (endret) Min erfaring er at noen klarer å få frem personligheten sin skriftelig, mens andre rett og slett ikke klarer det. Tror det har mye å si hvor mye/lite smileyer du bruker, når du bruker dem, tegnsetting og at du er bevisst på at ting ikke alltid leses sånn som du skriver det. Noen er enkle å flørte med, mens andre virker direkte gørrkjedelig på nettet, selv om de egentlig ikke er det. Jeg synes det å skape kjemi er døds vanskelig på chat. Jeg er faktisk veldig avhengig av å få noe å "spille" på. Hvis ikke så er det vanskelig å føre samtalen inn på noe artig. Endret 27. mai 2012 av .-L-.
Gjest Janus Skrevet 27. mai 2012 #13 Skrevet 27. mai 2012 Å "misforstå" det hun sier med vilje og tolke alt hun sier som et forsøk på å få deg til sengs eller sjekke deg opp, kan være like morsomt online som i det virkelige liv om man gjør det med humor. Jeg har generelt lite erfaring online, men jeg har hatt en eller to morsomme samtaler på Facebook med høns jeg kjenner fra det virkelige liv og min erfaring er at det er mulig å flørte og lage god kjemi også gjennom tekst.
Gjest .-L-. Skrevet 27. mai 2012 #14 Skrevet 27. mai 2012 (endret) Å "misforstå" det hun sier med vilje og tolke alt hun sier som et forsøk på å få deg til sengs eller sjekke deg opp, kan være like morsomt online som i det virkelige liv om man gjør det med humor. Hehe, dette var "triks" jeg brukte når jeg først skulle lære meg å sjekke. De har helt gått i glemmeboken nå, bringer tilbake noen kjekke minner da Husker jeg sa til en av de heiteste damene på skolen at hun stalket meg til toalettet. Det beste var jo at det faktisk funket, kjempe artig Jeg har generelt lite erfaring online, men jeg har hatt en eller to morsomme samtaler på Facebook med høns jeg kjenner fra det virkelige liv og min erfaring er at det er mulig å flørte og lage god kjemi også gjennom tekst. Da er vi i samme bås Jeg har jo egentlig ikke tenkt å lage meg noen nettdating profil, men det er jo greit å kunne ha det litt kjekt på chat også Endret 27. mai 2012 av .-L-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå