Gå til innhold

Noen som vet hva denne kinesiske tatoveringen betyr?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ung og dum for veldig lenge siden. Nå er det på tide å finne ut hva denne tatoveringen egentlig betyr.

Den skal være der, som et minne om hvor dum jeg har vært.

post-37809-0-86223800-1338145837_thumb.j

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hahahahahahaha! :skratte:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ler selv av det i dag, og bryr meg egentlig ikke hva som står, for dette er ren og skjær dumskap.

Men jeg vil gjerne vite hva den står for... ja, hva den virkelig står for.

Skrevet

Morsomt! vet ikke,men vil følge i tråden og se :P

Skrevet

Så moro! Jeg er spent på resultatet..sikkert mange andre som også har tatt, og ikke aaaner hva det betyr;)

AnonymBruker
Skrevet

Det ser ut som det kinesiske tegnet for penis.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde jeg visste hva det betydde, men tydeligvis ikke :)

AnonymBruker
Skrevet

Det ser ut som det kinesiske tegnet for penis.

Som nevnt, jeg bryr meg ikke hva det står for, så det kan stå for alt det flaue du måtte komme på. Tatoveringen betyr noe for meg i dag, uansett hva tegnet virkelig står for. Den minner meg på hvor dum jeg en gang var.

Så du skal bare fortsett å pumpe ut meningsløse forslag anonymt, for det gjør ingenting med meg.

Skrevet

det finns en side på internett der du kan søke opp tegnet.

Husker ikke hva den heter men søk på Chinese sign + tatoo eller noe så finner du det sikkert:)

Skrevet

Det ser ut som et forenklet tegn ihvertfall. De blir ofte litt småskjeve og kan fort bety noe annet om man myser litt, men kjenner du noen som leser kinesisk er det jo enklere å spørre dem :P

Jeg har også et kinesisk tegn tatovert. Det er den forenklede utgaven av tegnet "MEI" - skjønnhet. Jeg har selv sjekket at det stemmer overens med de forenklede tegnene de bruker i vanlig kinesisk skriftspråk, så jeg har flaks og slipper å gå rundt med "Gonoré" på ryggen :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...