Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Blondie65
Skrevet

Ikke synk til hennes nivå.

Ta kontakt med husverten og fortell at enten flytter hun eller så flytter du.

Som regel har slike snyltere også problemer med forståelsen av at husleien skal betales. Så ... det kan jo være at husverten også er interessert i å få en slutt på problemet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flytt ut.

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Bor dere privat eller hos samskipnad? Jeg vet at en del samskipnader tilbyr konfliktmegling, så om dere har tilgang til det, kan det være et naturlig steg. Ellers synes jeg også at boksen var en god ide.

Og, ikke knus mac'en hennes. Selg den heller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ja, ikke knus mac`en, selg den heller

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bodde med en sånn for en tid tilbake. Hun nektet forøvrig å innrømme å ha rørt noe av mitt, så en dialog ble forholdsvis umulig. Fant ingen løsning, så endte opp med å hevne meg via det trådløse nettet. Sånne nek vet intet om nettverk og sikkerhet. :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Ikke knus eller stjel Macen, men ta den i pant. Seriøst. Lås den inne på rommet ditt. Grovregn hvor mye hun skylder deg og si at hun får den når hun har betalt det. Mat er såpass viktig for meg at jeg ser på det at noen spiser maten min jevnlig over lengre tid er det samme som tyveri. Det er ikke 'bare' mat, det er da proviant som gjør at vi faktisk lever på denne jord. Sånn sett er det å stjele andres mat kriminelt som bare det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

og si i fra til huseier, slik at hun får en dårlig referanse neste gang hun skal flytte et sted

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke knus mac-en hennes - det er et mye mer håndfast bevis mot deg enn at hun har tatt mat, som ikke kan bevises. Ikke tilsett lakserende midler i maten; det er morsomt på film, men kan være farlig. Snakk med huseier - eller flytt ut.

Skrevet

Samle inn hele gjengen og ta det mens alle er til stedet. Hjelper ikke det har jeg ville kontaktet utleier,og bedt om og få fjernet dette kreket av ett kvinnemenneske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...