meta Skrevet 27. mai 2002 #1 Skrevet 27. mai 2002 Jeg har falt litt for denne buketten tror jeg.. Hva syns dere og hvor mye tror dere den koster? http://www.voneinem.dk/bryllup/pic5.htm
Engel Skrevet 27. mai 2002 #2 Skrevet 27. mai 2002 Fin bukett! Den ser dyr ut, men jeg har egentlig ikke peiling... Går bare utifra at jo mere blomster og arbeid, jo dyrere pris... og denne var jo ganske forseggjort. Og så var det vel orkideer i den, og de er ofte dyre...12
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #3 Skrevet 27. mai 2002 Hos oss ville denne kostet mellom 2300-2500 kroner og vi er slett ikke dyre : )
fruenge Skrevet 27. mai 2002 #5 Skrevet 27. mai 2002 Åh, det var nesten min brudebukett det jo. Bare at jeg hadde orkideer med lilla øye og noe som lignet en liten lilla kløverknopp, og så hadde jeg ikke den runde dingsen innerst. Skal se om jeg finner et bilde. 2-3000 kostet min. Vil ikke anbefale brystbukett av orkidee
fruenge Skrevet 27. mai 2002 #6 Skrevet 27. mai 2002 hvis du vil ha bilde av buketten så send meg en personlig melding
meta Skrevet 28. mai 2002 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2002 Anonym og CKK: Dere jobber vel ikke tilfeldigvis i Bergen vel Ellers takk for tilbakemeldinger alle sammen Det er så greit å ha noen å spørre som faktisk ikke syns at det er et dødskjedelig tema...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå