loppekasse Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Hva med å ha en "ukens tilbud"-tråd? Ser det ligger på fitsnessbloggen sitt forum, så kanskje vi kunne hatt en her også? Om man kommer over billig kjøtt, frukt og grønnsaker, og andre husholdningsartikler kan vi legge det ut her (Om det finnes en annen slik tråd, let me know!) Slenger ut noe først jeg da. Uke 22 (28.mai - 3. juni) Coop Obs! Lagunen har tikronersmarked på blant annet: Skyr Melkebart Original soft tortilla lefser fra Santa Maria Taco shells fra Santa Maria 1
MiamiNice Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 Det finnes ei kjekk side for slikt: www.tilbudsweb.no
ninuska_ Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Jeg syns det var en fin tråd, jeg Er ikke alltid jeg gidder å gå gjennom alle kundeaviser for å finne tilbud. ICA Maxi har 10-kroners marked denne uka (4.6-9.6).
Gjest fjosa Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Jeg syns det var en fin tråd, jeg Er ikke alltid jeg gidder å gå gjennom alle kundeaviser for å finne tilbud. ICA Maxi har 10-kroners marked denne uka (4.6-9.6). Ica supermarked har også 10-kroners marked førstkommende uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå