Ciara Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Noen som kan noe om fruktsyrer? Jeg har begynt å prøve ny serie (Nimue), og er i det store og hele fornøyd så langt, sånn bortsett fra at et par små områder i ansiktet virker irritert av fruktsyrer i det ene produktet. Er det vanlig å reagere slik i starten? Jeg har bare prøvd serien i tre dager. Det andre: Jeg har hørt at AHA-syrer skal være uproblematisk å bruke i graviditeten, men vil gjerne ha deres meninger om dette også.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 Er AHA-syrer det samme som fruktsyrer? Jeg vet ikke noe om bruk av dette ift graviditet, men en del sensative hudtyper kan reagere på fruktsyrer. Og er det ikke noe om å holde seg litt unna sola også? Mulig jeg blander litt her hehe.
Ciara Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2012 Jeg har også hørt det med sol, men samtidig er det tonicen som inneholder syre, og de kan jo ikke mene at et basisprodukt er uegnet å være i solen med? :klø: Jeg kan ikke så mye om dette og kan derfor ikke svare på spørsmålet ditt om AHA-syrer er en type fruktsyre eller hva...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå