Gå til innhold

Integrert oppvaskmaskin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen vise meg en integrerbar oppvaskmaskin med god innredning og ok støynivå? Jeg vil ikke kjøpe den med høyest db, men jeg vil heller ikke betale for mye. Har dårlig råd og hadde håpet å kjøpe en til 4000ish, max 5000.. Er det mulig?

Når (utenom januar) er det vanlig at disse elektrokjedene har salg?? Bør jeg vente til august for å få noe på tilbud eller har de salg nå fremover også?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg tok en rask googling og kom opp med denne.

- hvis du ikke ha møbeldør på fronten så er litt mer å velge mellom blant de mer anerkjente merkene :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tilbakemelding. Jeg har googlet masse, men jeg er ute etter anbefalinger. Den du linket til er blant de med mest støy, ( 52 db). Ønsker å komme meg ned på 4-tallet i støynivå, men ikke så volsomt opp i pris (over 5000.....) :-)

Kjøkkenfront skal vi ha. Så da er det nok dessverre ikke så mange å velge mellom som hvis man ikke skulle hatt det.

Skrevet (endret)

Bosch og Siemens har god kvalitet og lavt lydnivå.

Den jeg har kostet vel rundt 6500.- men for å være ærlig så tror jeg de som koster en tusenlapp mindre er minst like gode.

Det merket jeg mest ville styrt unna er Miele. Miele har rykte for å ha ekstremt god kvalitet, min erfaring er at Miele er til de grader overpriset og at de varer like kort/lenge som andre merker og at service koster like mye hos Miele som hvilket som helst annet merke.

Denne er litt over i pris, men kanskje de har flere modeller som er litt rimeligere?

Siemens oppvaskmaskin

Endret av Kim
Skrevet

Vær obs på at integrerte oppvaskmaskiner kommer i to ulike høyder, sjekk hvilken som passer til din innredning. Angående støynivå vil jeg anbefale at du holder deg på 46 db(A) eller lavere.

Anbefaler Siemens/Bosch på det varmeste, (med unntak av varenummeret er maskinene deres omtrent helt like) de har gode produkter og et godt serviceapparat dersom noe går galt. Sjekk priser hos kjøkkenforhandlere i tillegg til el-kjedene, de har ofte like gode priser og i tillegg har de et større utvalg. Siemens+ finnes kun hos kjøkkenforhandlere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...