Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett at det finnes mange fine tunikaer nå og jeg har flere i skapet fra tidligere.

Jeg lurer litt på hva jeg burde bruke sammen med tunikaen? Jeg er ikke særlig glad i tights. Liker helst jeans. Passer det? Burde de i så fall være smale eller funker det med litt sleng og høye hæler?

Det kan sikkert være greit å vite at jeg er 30 og passe rund. Vil helst ikke kle meg eldre eller rundere enn det jeg er!

Om dere har andre tips til sommerlige klær så blir jeg glad for det også.

Bilder er bra.

Takk! :-)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle ser rundere ut i tunika. Det er ikke langt unna muu-muu.

AnonymBruker
Skrevet

Alle ser rundere ut i tunika. Det er ikke langt unna muu-muu.

Ja, men hva kan jeg ha på meg da? Ikke særlig pent med ettersittende klær over magen heller :(

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som kan svare på dette?

Skrevet

Synes du fint kan bruke tunika til jeans. Er selv ikke glad i tights, og bruker ulike tunikaer til jeans eller capri. Men fasongen på tunikaen må stemme litt med kroppen (ingen slank sylfide jeg heller nei...), og buksene må sitte fint :)

Lykke til!

Skrevet

Du kan selvfølgelig bruke jeans under tunika. Så mener jeg at tunikaen generelt har noe å si hva slags jeans du bør bruke. Bootleg jeans til løse tunika er ikke jeg noe fan av, blir seende ut som en pose med mye løst tøy over kroppen. Er veldig glad i straigt leg og skinny jeans til tunika. Men så må man jo velge jeans etter kroppfasongen sin og hele det der igjen. Vet ikke hvordan du ser ut, men du kan jo ta på deg noen av jeansene du har og tunikaene og prøve ut hva som ser fint ut og som passer deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...